ipod touch .ipa

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo, ik heb een appleapparaatprogrammabestand (wat een lang woord) gedownload (ik geloof een .ipa) , maar hoe zet ik hem op mijn ipod touch? als ik hem op mijn itunes bibliotheek zet, en dan de app syncronischeer krijg ik dit: (zie bijlage)
 

Bijlagen

  • foutmelding.JPG
    foutmelding.JPG
    13,6 KB · Weergaven: 85
hmm.. misschien meer informatie?
heb je een jailbreak;
welke versie van iTunes gebruik je?

en eh.. heb je al andere APPS (ja, zo heet dat,,) erop gezet die wel lukten?

dan pas kan ik je verder helpen...
 
hij is niet gejailbreakt (ik wil het wel laten doen maar dat kan niet bij mij in de buurt)
het is versie: 3.1.2
en, nee het is nog nooit eerder gelukt.
 
xtra info:

-2de generatie
-8GB
-welke versie ik van itunes gebruik weet ik niet maar mischien herken je het aan het plaatje bij de bijlage
 

Bijlagen

  • itunes.jpg
    itunes.jpg
    92 KB · Weergaven: 66
maar het is wel makkelijk om te jailbreaken, maar ik ben bang dat ik mijn ipod om zeep help:p
 
ik dus ook,,
maar ik vin hem goed genoeg zo...
het nadeel is; ik heb 3 tuts op youtube staan alleen; ze worden niet serieus genomen omdat ik hem niet gejailbreakt heb D:

ik blijf zoeken;) maar als ik die fout opzoek dan hebben ze het altijd over een jailbreak..
 
is er een manier om gratis apps te krijgen (die geld kosten in de app store) zonder jailbreak?
 
niets gevonden maar;
als je internet hebt kan je op de appstore op je iPod touch zelf en probeer dan eens rechtstreeks te downloaden?
 
Als ik het rechtstreeks van de app store op pc download kost het geld, die .ipa bestanden zijn gratis
 
ok, dus nou snap ik het ff nie meer..
download je je apps nou WEL of NIET in de app store, want daar heb je ook gratis apps.
en ik bedoel, op je iPod touch zelf zit ook een app store waar je ook gewoon de gratis apps direkt (zolang je internet hebt) naar je IPOD kan downloaden, en niet naar je PC
 
Ik wil graag paid apps voor gratis krijgen ik had een betaalde app free gedownd op appulous volgens mij maar hij kan niet op mijn iPod
 
Ik wil graag paid apps voor gratis krijgen ik had een betaalde app free gedownd op appulous volgens mij maar hij kan niet op mijn iPod

Een dagje school (nou ja,, 3x40 min. school.. rapportbesprekingen xD) doet wonderen...
FF nagedacht maar als jij ze in app store hebt gedownload dan snap ik niet wat er mis is..
als dat niet zo is begrijp ik het denk ik wel kijk;
waarschijnlijk zijn die mannetjes van apple zo slim dat ze zeggen: wij laten mensen geen apps van buitenaf in iTunes plaatsen..

Waar ik ook onderzoek naar heb gedaan is dat je wél torrents kunt downloaden... waarschijnlijk ook direct zonder torrent maar dat maakt ff niet uit.

Wat ik verder weet is dat je de apps ook kan openen in een map, dus ik ga nog ff iets proberen en dan zie je zometeen een edit staat (op deze manier; aan de onderkant van dit bericht; edit: ..... ) en daarachter staat wat je moet doen, lukt dit NIET dan zal ik ook meteen vertellen dat mijn onderzoek HIERNAAR is gefaald, dan zal ik natuurlijk wel verder onderzoeken;)

edit: YEEY HET IS GELUKT OK; dit is wat je moet doen:
1. waar heb je je .ipa naartoe gedownload? open die map!
2. kopieer het .ipa bestand.
3. plak hem in deze map: C:\Users\Eva\Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications
4. als het goed is staat hij nu in iTunes... als je synchroniseert staat hij waarschijnlijk automatisch aangevinkt;)

edit: IDD,, ik krijg ook de foutmelding als ik probeer te synchroniseren (tja, nee, sorry, had ik nog niet geprobeert..)
Wat ik heb gevonden is dat je hem moet jailbreaken om externe, (buiten itunes) gedownloade apps er op te zetten..

BTW, met die jailbreak kan ik je dus niet helpen want ik ga hem zelf niet uitvoeren;)

ik hoop dat het werkt (natuurlijk ook voor mezelf :p)

evelwenteltevel
 
Laatst bewerkt:
ik heb inmiddels blackra1n gedownload, via blackra1n heb ik cydia erop gezet. Is hij nu gejailbreakt of moet ik nog meer doen.....:D

ik geloof dat hij nog niet gebreakt is wat ik kan nog steeds niet .ipa's op mijn ipod zetten.


sorry trouwens voor de late reactie
 
kan je trouwens paid apps voor free krijgen in cydia? k heb geen ID hoe het werkt:D
 
op die site, die hierboven gegeven staat, staat wat je moet doen als hij eenmaal gejailbreakt is;)
 
kan je trouwens paid apps voor free krijgen in cydia? k heb geen ID hoe het werkt:D
hmm... ik ook nie echt,, wat je moet doen is bijv. in dat programma wat je al had, of torrents ofzow,, gewoon die .ipa's downloaden en dan kan je die er op zetten;)
 
ik snap het niet echt meer, ik zal even stap voor stap uitleggen hoe ik er nu voor sta:

gelukt
-paid apps voor free krijgen in cydia

problemen:
-als ik de ipod uitzet en weer aan zegt hij dat hij op itunes moet worden aangesloten en itunes zegt dat hij hersteld moet worden. dat doe ik en toen was mijn jailbreak weg.... hoe kan ik itunes gebruiken met jailbreak of nog beter, hoe kan ik mijn ipod aan en uit zetten en de jailbreak houden?

vragen:
-hoe kan ik itunes gebruiken met jailbreak of nog beter, hoe kan ik mijn ipod aan en uit zetten en de jailbreak houden?
 
Omdat dit niet meer op de hoofdpagina staat, zou ik FF een nieuw topic aanmaken, ook omdat dit net weer een ander onderwerp is,
Ik denk dat ik zo ongeveer de enige ben die dit topic nog bekijkt en ik heb er geen verstand van;)

SUCCES
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan