wat zijn leuke gratis ipod touch apps?

Status
Niet open voor verdere reacties.
die zijn er genoeg;
1. kijk eens in de top 100 itunes store; app store; free apps; meer ofzoiets
2. dit is mijn top 10:

1. cube runner
2. ebuddy lite
3. hyves
4. albert heijn
5. BClassicLite
6. Blowfishpoppers
7. Fingerpianolite
8. PS mobile
9. buienradar
10. iTranslate

kijk daar eens naar zou ik zeggen, en ik denk dat ik een oplossing heb op je andere vraag xD
 
Er zijn nog veel meer leuke gratis programma's en spelletjes voor de Ipod touch, gewoon even zoeken via iTunes en dan de App Store.

Welke ik o.a. gebruik zijn; Skype, Buienradar, NU, Battery LED, Uitzending Gemist, Hyves, TVGids, eBuddy, Openingstijden, MovieMeter, Bouncedown, WhatsApp en nog veel meer.
Gewoon downloaden, even proberen, vind je het niks, dan verwijder je ze gewoon weer.

Verder zijn er ook veel leuke goedkope programma's en spelletjes, €0,79 is toch niet veel geld, wat ik erg leuk vind is Bejeweled 2 en de kost maar €2,39

Betalen kun je o.a. met de iTunes Cards, die je kan kopen voor 15, 25 of 50 euro bij o.a. Dixons, FreeRecordshop en MediaMarkt.
Download dan eerst een gratis spelletje en als je nog geen account hebt, maak er dan eentje aan, bij betaalmethode kies je 'geen'.
Je krijgt dan een mailtje om je account te bevestigen, doe dat en ga dan in iTunes naar de iTunes Store, log in als je dat nog niet bent en klik dan rechtsboven bij de Snelkoppelingen op Inwisselen, daar kun je de code van je iTunes card invullen en dan kun je met je tegoed gewoon kopen in de iTunes Store. :thumb:
 
Bedankt voor je reactie maar hoe kan het dat je je hebt aangemeld in 2004 en je junior menner bent? Of las ik het verkeerd


Oh ja, die whatsapp app, wat kun je daar mee?
 
Ik ben er door omstandigheden een hele tijd uitgeweest en sinds kort dus weer actief. :)

WhatsApp is een heel mooi sms programma waarmee je dus kan chatten en het werkt perfect :thumb:
 
Kun je er echt mee sms'en? Ik heb de app inmiddels maar ikweet niet hoeje moet sms'en
 
Je moet contacten zoeken in je adres boek die ook een iPod touch of iPhone hebben die moet je dan uitnodigen om met je te sms'en.
 
Ja het is voor iPod touch en iPhone.
Met de touch kan je niet bellen, dus ook niet sms'en, alleen dus met andere iPod touch/iPhone gebruikers.
 
Nee ik bedoel, is er een app waar je mee kunt SMSEN (gewoon naar mobiel niet alleen naar iPhone/itouch
 
Nee dat kan alleen met de iPhone, want zonder telefoonverbinding kun je niet sms'en.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan