filmpjes naar creative Zen x fi2

Status
Niet open voor verdere reacties.

amokachi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2009
Berichten
4
Mijn vraag is hoe ik kan zien welke filmpjes ik op deze mp3 speler kan zetten.
Een filmke dat Avi bestand is speelt zonder probleem.
Maar heb enkele filmkes die ook AVI zijn maar die die niet kan spelen.

ook zou ik Filmkes van youtube af willen halen en omzetten, maar die speelt hij ook niet af.

Wat is de rede en wat kan ik eraan doen.

gegevens van speler :

•Codec: MPEG-4 SP or ASP without GMC or Qpel
•Resolution: 320 x 240
•Frame Rate: up to 30 fps
•Video Bitrate: up to 800 Kbps
•Audio Bitrate: 128 Kbps MP3
 
Er is .avi en er is .avi

Ik zou zeggen: Download Gspot Codec en laat dat los op een .avi bestand dat wél goed afspeelt op je Zen. Kijk welke codecs er in de .avi zijn toegepast.
Laat daarna Gspot los op een .avi die níet afspeelt op je Zen, en kijk welke codecs er in dát .avi bestand gebruikt worden.

Je weet dan welk codec(s) wel en niet in de Zen aanwezig zijn, en je zou daarna dan de niet-afspelende .avi's moeten omzetten naar .avi's die andere codecs gebruiken (namelijk die de Zen wél aan boord heeft).

Theoretisch zou het ook kunnen zijn dat de Zen met bepaald beeldformaten niet overweg kan, maar dat zal wel in het boekje staan.

Tips over het omzetten heb ik niet direct, maar je zou kunnen kijken of format factory je zou kunnen helpen.

Succes,

Tijs.
 
bedankt voor de reactie, ik heb die format factory afgehaald, daarmee kan ik avi bestand omzetten naar file voor creative,
Maar, het lukt me niet, ik sleep de film naar het vak maar er gebeurt niks.

kan iemand helpen...
 
De zaken die je instelt staan dan in de wachtrij. Misschien vergeten die te starten door op het "Starten" knopje te drukken in de knoppenbalk?

Verdere ondersteuning heb ik niet: Ik gebruik het programma niet intensief.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
heb gevonden hoe het werkt
nu hopen dat ik kan converteren naar een die gaat werken op de mp3speler
 
beste dnties, merci voor de hulp.
het werkt perfect, gewoon het filmke omgezet door format factory naar wat voor creative stond aangeduid en het was geregeld.

Merci voor de snelle reactie.
 
Graag gedaan, en bedankt voor de terugmelding.

Wil je nu nog even je vraag op opgelost zetten: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan