Usb stick laat elke keer weer bij nr. 1 starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jenster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Berichten
2
Ik heb sinds vorige week een usb stick van 4gb gekocht voor in de auto. Hier heb ik dus muziek opgezet en in het usb poortje van de autoradio gedaan. Maar nu is het vervelende dat elke keer als de auto uit is geweest en opnieuw wordt gestart ook mijn muziek op de usb-stick weer op nummer 1 begint. Erg vervelend om dan weer op het "volgende nr" knopje te blijven drukken! Weet iemand toevallig hier een oplossing voor? Internet al afgegaan, maar kan er niks over terug vinden! Alvast bedankt!:thumb:
 
Misschien moet je ervoor zorgen dat de autoradio permanent stroom krijgt (dus niet meer onderbroken wordt door de autosleutels, permanent aangesloten op de accu). Betekent wel dat je 'handmatig' de autoradio moet uitzetten zodra je uitstapt.

Het bedradingsschema zou je daar wat over moeten kunnen vertellen.

Tijs.
 
dat had ik niet gedaan..
tenzij je het leuk vindt om steeds een lege accu te hebben....:shocked:
 
@jordy14nl: Waar heb je het over? Ik zeg specifiek dat er wel spanning op de autoradio blijft staan maar dat die wél uitgezet moet worden (handmatig).

Hoe de accu daarvan razendsnel leegloopt is mij een volkomen raadsel.

Tijs.
 
Zo ie zo is het gebruikelijk dat een auto radio een continu stroom aansluiting heeft, dit met oog op de instellingen, die anders niet onthouden worden.
 
Maar het rare ervan is dat mijn vorige usb dit niet deed...En toen stond de radio ook al aangesloten hoe die nu aangesloten is. Daar begon die gewoon bij het nummer waar ik gebleven was...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan