computer geluid openemen/ uitspraak programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaaaaa94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Berichten
3
voor school ben ik bezig met het maken van een filmpje.
ik wil hier graag een andere stem bij die het verteld wat je intypt
zoals je bijvoorbeeld kan doen met dit programma:

http://www.acapela-group.com/text-to...tive-demo.html
maar het probleem is hier kan je je uitgesproken tekst niet opslaan.
nu ben ik opzoek naar een programma die dit wel kan,
of naar
een programma waarmee ik mijn computergeluid op kan nemen.
zodat ik het gewoon kan opnemen vnas die site
(ik heb windows vista)\


alvast bedankt
 
Hallo,

Bij mijn weten zit er in vista een geluidsrecorder.
Alleen deze neemt standaart op van een microfoon. Maar je kan door met de rechter muisknop op het luidsprekertje op de taakbalk te klikken en opname apperaten aanklikt kun je de stereo mix als standaartapperaat instellen.
(als stereo mix er niet bij staat kun je die tevoorschein halen door met rechter muis ergens in het schermpje te klikken en "uitgeschakelde apperaten weergeven aan te klikken"
Nu kun je dus in geluidsrecorder het geluid van alle geluiden die uit de luidsprekers komen opnemen.

Ik hoop dat ik je vraag zo heb beantwoord
 
geluidsrecorder instelle op stereomix?

huh?
ik krijg dat niet?
iemand uitleg over hoe?
 
dMC Auxiliary Input neemt het geluid dat door je geluidskaart gaat op, werkt uitstekend en er zit geen 'tijdslimiet' op =)

Of Audacity, ook een bekend programma... wel niet zo simpel, veel gedoe als je (zoals mij -.-' ) er niet meteen in thuis bent, ik heb het van mijn pc gesmeten.

Maar ja, met de geluidsrecorder op je pc moet het ook lukken... ik denk zelfs met WMM.

In WMM: op het microfoontje duwen, dan zie je onder 'Stop narration' een optie 'Show More Options', daar druk je op en dan verander je 'Audio Input Source' in 'Stereo Mix'. Zorg dan wel dat je dat balkje laag genoeg zet, anders klinkt het echt verschrikkelijk, veel te veel ruis.
 
Laatst bewerkt:
huh?
ik krijg dat niet?
iemand uitleg over hoe?

ik heb hier ook last van: ik krijg namelijk alleen maar keuze uit:
volumeregeling openen
of
eigenschappen van de audio aanpassen...

beide is het volgends mij niet?!

iemand enig idee???
 
huh?
ik krijg dat niet?
iemand uitleg over hoe?


Jawel zo:

Open de recorder
Klik boven aan op: BEWERKEN
dan de onderste: Eigenschappen van audio
Dan bij het tweede blakje op VOLUME klikken en dan mixer selecteren, in plaats van de microfoon!!!

korte versie:

Recorder openen > Bewerken > Eigenschappen van de audio > Balkje 2 > Volume > Stereo Mixer selecteren...
klaaar!!!
 
Graag oude topics met rust laten. Deze is van 2009 en dus niet actueel meer. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.

Ik sluit deze daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan