Opstarten: Blijft lang hangen op bureauachtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornelis180

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Berichten
195
Als ik mijn (net schoon geïnstalleerde) windows xp opstart, dan blijft hij heel lang hangen op het bureaublad achtergrond (blauwe scherm; heb hem nog niet gewijzigd).

Als ik lang genoeg wacht, verschijnt uiteindelijk de taakbalk en iconen, maar dat duurt meer dan een minuut.

Iemand een oplossing? Ik heb al gescand in het register met ccleaner en alles verwijdert wat een probleem veroorzaakte.

Alvast bedankt!
 
Heb je ook de chipset (moederbord) drivers geïnstalleerd?
Hoe ziet apparaatbeheer eruit?
 
Heb ik ook gehad maar na een nieuwe schone installatie van windows xp was dat afgelopen dus wat er bij jou aan de hand is weet ik niet
 
Voeg je nu met je reply iets toe aan de vraag / probleem / komt de oplossing dichterbij? Cornelis180 hééft een schone installatie uitgevoerd!
 
Laatst bewerkt:
Ook niet onvriendelijk, maar ik ben dan ook voornamelijk op de Helpmij om proberen problemen op te lossen. Ik wilde je alleen maar laten weten dat wat jij adviseert, door topisctarter primair al gedaan is, m.a.w. je had kennelijk zijn startpost niet goed gelezen en vandaar mijn vraag / opmerking, of jouw reply wat toegevoegde waarde kent voor de probleemstelling.
Da's m.i. niet onvriendelijk, maar redelijk zakelijk.
 
Laatst bewerkt:
misschien zou je wat vriedelijker moeten worden en niet je onvrede afreageren op mensen die je niet kent.
 
Onvrede? Waar haal je dat vandaan? Ik zie alleen het nut niet in van nutteloze postings, no more no less. Dit is namelijk geen MSN / Twitter / Hyves of hoe ze ook allemaal moge heten die praatclubjes. Enige wat je had hoeven doen voordat je reageerde in dit topic was lezen wat topicstarter al had gedaan. Dát namelijk is precies wat jij aanhaalt. Dat station waren we dus eigenlijk al voorbij.
Voor gezellige, leuke en vrij nutteloze praatjes is op de Helpmij een aparte sectie, genaamd Members Chat. Dáár kun je heerlijk vrijuit over van alles en nog wat babbelen, of het nu steek houdt of niet.

Even voor de goede orde, ik ben niet boos, niet geïrriteerd, niet onvriendelijk, niet vriendelijk, doch puur Helpmij gericht; ic. pc probleemgericht zakelijk en dan zie ik het nut van jouw bericht niet echt, zoals ik al schreef, het voegt niets toe, brengt de oplossing niet dichterbij. Verder no hard feelings.
 
Laatst bewerkt:
zullen we nu maar ophouden? groeten en fijne feestdagen! gr. Lowie1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan