Windows update zorgt voor fout met internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattlol

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Berichten
7
Hallo mensen.

Ik heb een probleem, want ik kan niet meer op internet met een van mijn pc's ik heb een pc beneden met werkend internet ( pc 1) en een pc boven, waarvan het internet het nu niet meer doet ( pc 2 ).

Pc 2 geeft wel een verbinding ( onbekend netwerk, wel de mijne) maar geen internet.

ik zal even de opstelling geven, zodat vragen over modem. routers ect niet meer nodig is.

-Modem: Zyxel
-Router: Sweex LW050v2
-PC 1, windows xp, Acer aspire 1360
-PC 2, windows Vista, servicepack 2,

Voor de rest heb ik alles even aangesloten op netwerkkabels, om draadloze storingen uit te sluiten. Ik heb een hoop geprobeerd ( mac kloon, wertke volgens mij niet. alle raad van windows opgevolgt> draden i.p.v. wireless) maar heb nog steeds geen internet.

Dus ik wil even vragen of iemand mij misschien kan helpen :)

grt Matt
 
Kun je op PC2 eerst even een herstelpunt terugzetten van een datum waarop alles nog goed werkte?
 
Ja, dat heb ik al gedaan. Zelfs nog één daarvoor, en na het herstellen doet zich hetzelfde probleem voor, Wel verbinding met netwerk, maar geen internet :S
 
OK dan de volgende vragen want ik begrijp dat bekabeld ook niet werkt omdat je schrijft
draden i.p.v. wireless
Viel internet zomaar plotseling uit of heb je iets "gedaan", een herinstallatie, iets in de router veranderd, nieuw onderdeel in PC, programma of spelletje geïnstalleerd enz.
 
nou het viel me op dat er na een update van windows vista, waardoor de pc moet herstarten, diepc geen internet meer kreeg, ik heb ondertussen al een systeem herstel gedaan, en een nieuwe driver voor de netwerkadapter geinstalleerd, alleen werkt het nog steeds niet :S
 
wow dankje, ik lees echt een waslijst met mensen die hetzelde probleem geve, en ze hebben allemaal andere oplossingen, dus ik zal even kijken.

Toch bedankt :)
 
geen DNS-server

Nu is het dus dat ik geen DNS-server krijg... hoe kan ik dat weer rechtzetten? heeft iemand een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan