Speelt vcd niet af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AndreazZz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Berichten
3.553
heey,
ik moet voor school een film maken, na problemen (en hoop tijd) eindelijk af gebrand met nero 9 als vcd maar hij doet het op school niet!! ik heb uitstel gekregen, maar heb nu nog maar 1 dag, ik heb alles geprobeerd, zoals mounten, en de pcs op school zijn ****ing sloom. de film zelf stond ook op de cd in mpeg1 en mpeg2 maar die **** pc hebben geen enkele codec!!

alsjeblieft help me vanavond nog!!
 
Waar moet je het op school mee afspelen dan, wat voor een programma?
 
laat het wel ff duidelijk zijn, op school kan je geen progjes op de pc zetten, en de film is gwn een vcd. zit ook een menu in, zou je die er ook mee kunnen rippen?
 

met dvd x player of wm player, en ze downen ook geen codecs
 
Misschien een idee om hem op een dvd te branden. (Niet als vcd uiteraard maar als dvd)
Moet je hem wel eerst omzetten naar dvd. Ik denk dat dat de kortste klap is omdat dan ook je menu weer werkt dacht ik.

Of je zet hem om naar een wmv. Dan kan wm player hem zowiezo afspelen. Maar of dan je menu nog werkt?????
 
Laatst bewerkt:
mm, ja misschien kan ik dat doet, maar dat kost weer zo 2 eurie. kijk, school is leuk, maar ik wil er niet al te veel in steken:D

is er echt geen andere manier???
 
probeer het nu met vcd en mpeg1, ipv wmv en svcd

edit: gebrand, er zijn een paar ''slachtoffers'' gevallen -> kunnen wel dienen voor die andere gasjes :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan