MP4 Player bij Kruidvat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred67nl

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
8
Goedendag,

Ik heb een MP4 speler gekocht bij het Kruitvat. De speler heeft geen naam maar komt opvallend overeen met de MP4speler RC2200 van Ricatech. Ik heb geprobeerd om vanaf U-tube video,s te downloaden en heb dit op diversen manieren geconverteerd naar een AVI bestand, maar als ik dan de video wil afspelen op de MP4 speler, die alleen maar ongecodeerde AVI bestanden kan verwerken, krijg ik de melding :Waarschuwing; Format Fout. Ik heb van alles geprobeerd maar na 2 avonden bezig te zijn geef ik het op. Kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe? :mad:
Op de Site van Ricatech stond een Avi bestand dat ik gedownload heb en die deed het wel gelijk goed.:shocked:

Is er ergens een site waar je filmpjes kan downloaden die het gelijk goed doen?
 
Lijkt me van niet: Men kiest juist voor AVI's met een bepaalde codec erin omdat:
1. De bestandsgrootte van de .AVI daarmee flink vermindert, en/of
2. Bepaalde (geluidskwaliteits-)effecten worden bereikt die op dat moment gewenst zijn door de encoder

Je zult dus moeten gaan converteren. Misschien kan Format Factory het voor je omzetten naar de juiste .AVI soort.

Succes,

Tijs.
 
eh fout: het is een MP4SPELER zet dus eens de filmpjes om naar .mp4 bestanden?
 
hoi,

ik heb deze mp4 speler vandaag ook gekocht.
Ik krijg hem niet aangesloten op mn pc.
Als ik de usb aansluiting heb maakt de mp4 speler wel verbinding maar op mijn computer gebeurt niets.
ik heb de software geinstalleerd. maar daarmee kan ik ook geen liedjes erop zetten. Of ik weet iig niet hoe. wie kan mij helpen?
 
@srahh: Hopelijk kan Fred67nl je daarbij helpen. Anders een nieuwe, aparte vraag stellen. Vergeet niet daarbij dan ook te vermelden welk besturingssysteem je gebruikt, want wellicht is het een (USB-)probleem op je computer.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan