64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolduifje

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
74
Hallo wie weet hoe ik mijn laptop van 32 bits naar 64 bits kan doen???

Gegevens van mijn laptop

Merk: TOSHIBA
Besturingssysteem Micrsoft windows vista home premium

Hebben jullie hier wat aan???
 
64 bits heeft te maken met je hardware, met de processor en het moederbord., je kan dit niet zomaar wijzigen via software hoor!

dus antwoord op je vraag: om 64 bits te kunnen krijgen heb je nieuwe pc nodig!
 
Welke hardware heb je in je laptop zitten, want je hebt alleen maar profijt van overstappen naar 64 bit als je 4 gb ram of meer in je laptop hebt zitten.
 
Welke hardware heb je in je laptop zitten, want je hebt alleen maar profijt van overstappen naar 64 bit als je 4 gb ram of meer in je laptop hebt zitten.

overstappen naar 64 bits is alleen maar aan te raden als je een 64 bits processor en moederbord hebt zitten, ander heb je zelfs ALLEEN MAAR NADELEN!!!
en aangezien er nu een 32bits editie opstaat van toshiba, wilt dat zeggen dat dit een 32 bits hardware is
 
Laatst bewerkt:
Elke pc van tegenwoordig kan 64 bit draaien en welke nadelen zijn er dan, want ben er verrekt weinig tegengekomen in de 2 jaar dat ik nu 64 bit draai.
 
maar ik weet wel dat het merk dat topicstarter aangeeft (Toshiba) maar pas een korte tijd (zo'n 2tal jaar) laptops verkoopt die 64 bits versies ondersteunen.

en @gangkill: iedere pc kan idd 64 bits draaien, maar alleen pc's die ee 64bits processor hebben + een 64bits moederbord, hebben de voordelen van een 64bits besturingssysteem. de nieuwste processoren zijn trouwens alleen maar 64 bits processoren: De Intel i reeks en de AMD Phenom II reeks, vanaf de X3 (triple core)
 
Laatst bewerkt:
Een 64bits moederbord?

En sinds Toshiba Machines uitrust met een Core 2 Duo CPU hebben ze 64bits capabele machines. Dat Toshiba er zelf een 32bits os op zet betekend niet dat de machines geen 64bits os aankunnen
 
en de Core 2 Duo is eigenlijk van architectuur geen 64 bits processor, dus heb je ook niet de echte voordelen van 64bits.
 
overstappen naar 64 bits is alleen maar aan te raden als je een 64 bits processor en moederbord hebt zitten, ander heb je zelfs ALLEEN MAAR NADELEN!!!
en aangezien er nu een 32bits editie opstaat van toshiba, wilt dat zeggen dat dit een 32 bits hardware is

Dit is onzin, je kunt een 32 bits OS op een 64 bits machine draaien. De meeste PC doen het op die manier.
Andersom kan niet

@Coolduifje: welke Toshiba laptop heb je? En waarom zou je over willen naar 64 bits?

Ron
 
Laatst bewerkt:
of de persoon die deze wiki heeft ingevuld moet zich vergissen natuurlijk.

is ook zo ^^
bewijs: ik heb bij men eindwerk 2% verloren, doordat ik dacht dat een Core2duo een 64-Bits microprocessor was XD
 
Laatst bewerkt:
Dan mag die beoordelaar dat wel eens komen uitleggen want hoewel ik geen processor goeroe ben durf ik toch aan zijn kunde te twijfelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan