internetfilmpje op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

nabbel

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Berichten
52
Hee,

Ik wil graag de serie "De Oorlog" op mijn pc zetten. Het is online te kijken op deoorlog.nps.nl
Heb het laatst gedaan met een filmpje van dumpert uit de paginabron de flv halen en in vlc player plakken en opslaan maar in deze paginabron zit geen flv.

Hoe kan dit wel?
 
Als het met de tip van de voorganger niet lukt: Gebruik Firefox, waar je dan DownloadHelper als plugin in installeert.

Je zult zien dat als je dan een filmpje start dat Downloadhelper actief wordt. Je kunt daar dan op klikken, klikken op het vetgedrukt .FLV bestandje, en dan kiezen hoe je het via Downloadhelper wilt gaan opslaan.
Dit doen voor alle afleveringen.

attachment.php


Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • Downloadhelper_firefox_plugin.JPG
    Downloadhelper_firefox_plugin.JPG
    15,7 KB · Weergaven: 671
Re

Beste Thijs,

Met de eerste reactie lukt het inderdaad niet.
Met die van jou gaat alles goed tot ik zeg downloaden, hij geeft dan bijna meteen aan
"Kan niet opslaan omdat bronbestand niet kan worden gelezen".
Wat gaat er fout?

Nabbel
 
Ok, doe het dan zo:
1. Installeer eerst Flashget en configureer die.
2. Installeer de Flashgot plugin in Firefox. link
3. Doe dan weer via Downloadhelper ('pijltje' naast Downloadhelper klikken, muis verplaatsen naar bestand, en dan de keuze die verschijnen kiezen voor Flashgot-downloaden).
Je gaat daarna downloaden via Flashget.
Zie hieronder.

attachment.php


Dit werkt in ieder geval. Dat is nl. wat ik gebruikt heb tijdens mijn instructie van de vorige posting.

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • flashgot_deoorlog.JPG
    flashgot_deoorlog.JPG
    20,8 KB · Weergaven: 600
Laatst bewerkt:
Even als antwoord op je opmerking eerder: Ga er maar vanuit dat beveiliging van het filmpje de reden is dat het niet lukt zónder Flashgot/Flashget.

Tijs.
 
Re

Hee,

Na een beetje geklooi is het gelukt, de eerste aflevering heb ik binnen.
Kan het zijn dat de eerste installatie van flashget later weer verwijderd kan worden en dat je alleen de plugin in firefox overhoud en hij het dan nog doet?
Dit heb ik namelijk volgens mij.

Zowieso bedankt,

nabbel.
 
Geen idee. Zo diep heb ik me in Flashgot niet verdiept. Ik weet dat het werkt als ik Flashget er ook bij geïnstalleerd heb, dus daar ben ik tevreden mee.

Zoek maar op Internet (bijv. op de website van de Flashgot-ontwikkelaar) of een constructie zónder Flashget ook zou kunnen werken.

Wat ik in ieder geval weet is dat er ook andere download-acceleratoren zijn die met Flashgot te gebruiken zijn, dus wat dat betreft zit je niet aan Flashget vast maar misschien is er wel de verplichting om dan een andere download-accelerator te gebruiken die wordt ondersteund door Flashgot.

Ik ga ervan uit dat je oorspronkelijke vraag ("Hoe filmpjes van deoorlog.nps.nl te downloaden") nu beantwoord is, dus graag even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan