Opschonen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kosterkeeltsie

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
143
ok laat ik ten eerste maar zeggen dat ik niks van computers weet..

ik wil nu mijn computer gaan ''opruimen''
gewoon dat alle zooi dr af is,
nu zou ik gewoonlijk de vista installatie cd erin doen en het er opnieuw opzetten.

nu is het probleem dat ik die cd niet heb, want vista zat er al op toen ik em in de winkel kocht.
ook heb ik geen ''recovery'' op m'n pc staan waardoor ik hem niet terug kan zetten in fabrieks instellingen.

heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen:evil:?

alvast ontzettend bedankt:love:!
 
Een soortgelijke DVD van iemand lenen en ermee opstarten. Houd wel in je achterhoofd dat je vooraf eerst alle drivers bij elkaar moet zoeken op het w w w . Handig is om even een deskundiger persoon ter assistentie te roepen.
Met de geleende DVD gaat het prima lukken, zolang als je maar je eigen serial invoert. Die serial staat op een sticker die op je pc kast zit. Om de serial wordt al heel snel gevraagd nadat je met de Vista DVD hebt opgestart.
 
/

bedankt voor de snelle reactie op m'n vraag.
ik ga morgen gelijk opzoek naar zo'n dvd.

alleen 1 vraagje over dat drivers, wat is dat precies en hoe moet ik dat doen:eek:?

nogmaals bedankt:thumb:!
 
Drivers zijn de programma's die ervoor zorgen dat alle onderdelen, zoals je geluidskaart, videokaart, webcam enz werken. Deze kun je downloaden vanaf de website van je computerfabrikant.
 
bedankt voor de snelle reactie op m'n vraag.
ik ga morgen gelijk opzoek naar zo'n dvd.

alleen 1 vraagje over dat drivers, wat is dat precies en hoe moet ik dat doen:eek:?

nogmaals bedankt:thumb:!
Handig is om even een deskundiger persoon ter assistentie te roepen.
Ik schreef niet voor niets het hierboven staande.......................
 
Laatst bewerkt:
.

ja alleen heb ik niet zo 1 2 3 iemand tot mijn beschikking,
vandaar of iemand dat met de drivers kan uitleggen,

of dat er hier misschien al een topic van is?

:thumb:
 
Nee helaas, uitleg zal niet baten. Je zal echt iemand erbij moeten halen die er een klein beetje verstand van heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan