ondertiteling samenvoegen met film

Status
Niet open voor verdere reacties.

xGirafe

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2009
Berichten
8
Ik heb een samsung 360, en ik wil graag films mét ondertiteling op mijn telefoon zetten..
Nu heb ik wel een handleiding daar voor gevonden maar die is voor een nokia n96 dus dat werkt niet.
nu is mijn vraag hoe kan ik dit doen :eek:

alvast bedankt :thumb:
 
Kan je niet een gewone .avi een ondertitel in bakken,
en dat bestand dan converteren in dat bestand voor je mobiel?
 
ja ik denk dat dat wel kan, alleen weet ik ook niet hoe dat moet :eek::eek::eek:
 
ik heb t even opgezocht

Multimedia speler (MPEG4, H.263, H.264, DIVX, Xvid, WMV, MP3, AAC, (e)AAC+, WMA, AMR)

dit kan ik allemaal afspelen :)
 
om een ondertitel in de film te zetten moet je dit volgen, en dan kan je de film converteren.


suc6
 
oke heel erg bedankt :D
ik zal het laten weten als het is gelukt !

groetjes
 
oke ik loop weer vast haha.
ik heb alles gedaan tot stap 4, ik heb bij filters textsub 2.23 geselecteerd en dan kom ik in een scherm waar ik dan mijn ondertitel zou moeten kunnen toevoegen. ik klik dan op open, waarna hij een nieuw scherm opent, alleen daar staat bij bestandstypen ; vobsub files (*.idx, *.sub ) terwijl mijn ondertitel srt formaat is? :eek:

ik hoop dat je me kan helpen :eek: alvast bedankt.



STAP 4: Nu gaan we de ondertiteling dan eindelijk aan de film toevoegen. open vitual dub en laadt je film Zet daarna de volgende opties aan:"audio" ---> "direct stream copy" "video"---> "full processing mode" "video" ---> "filters"---> "ADD"
Nu krijg je een lijst met filters en hieruit kies je de "textsub 2.23" ---> OK
In dit nieuwe scherm dat tevoorschijn komt zoek je naar je ondertiteling (*.srt)
 
ik denk niet dat ik je daarbij kan helpen,

ik heb die tutorial ook zo van internet geplukt, dus ik heb het nooit zelf gedaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan