Beeld doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prska

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
2
Hoi
Ik heb net een film gedownload met microtorrent. Ik heb de eerste winrar geopend en daarin stond een AVI video bestand die heb ik geopend (hij opent vanzelf met winamp).
Maar nou is het probleem dat ik geen beeld kan zien. Ik hoor wel al het geluid gewoon maar het enige dat mist is het beeld.
Weet iemand hoe ik beeld krijg?
groetjes
 
Probeer eens een andere speler. Lukt het daar ook niet mee dan ben je mogelijk de geluksvogel die een fakebestand heeft gedownload. Echter, het feit dat je wel geluid hebt doet vermoeden dat je géén fakebestand hebt.
 
Probeer eens een andere speler. Lukt het daar ook niet mee dan ben je mogelijk de geluksvogel die een fakebestand heeft gedownload. Echter, het feit dat je wel geluid hebt doet vermoeden dat je géén fakebestand hebt.

ik heb quicktime nog als speler, maar hoe moet ik het bestandje daarmee openen?
Als ik op de rechtermuisknop klik staat er nergens openen met..
 
Ga in de verkenner naar de .avi en klik er rechts op, kies vervolgens voore 'openen met' en selecteer de andere speler.
 
het is de bedoeling dat je de hele film uitpakt, je krijgt dan een film die even groot is als alle rar bestanden bij elkaar.
en dus niet alleen openen met winrar.

als de film dan niet afspeelt heb je twee mogelijkheden
1 het is een fake bestand en als je het opend met wmp dan zegt ie dat ie een codec wil downloaden
niet doen!!! dit is vaak een virus.

2 je mist de codec, dit is waarschijnlijker omdat zoals gast0225 al zei, je geluid het wel doet
dan heb je dus de geluids codec (mp3) wel en de beeld codec niet
als je nog geen (goed) codec pakket hebt, instaleer er dan één

met gspot kan je trouwens zijn welke codec een video gebruikt en of je die wel/niet hebt
www.headbands.com/gspot/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan