multiplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emilio1961

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
4
Ik heb een Screenplayer Pro Hd 500GB waar ik films op heb gezet.Nu kan ik deze films wel afspelen maar het zijn in een film meerdere files 01,02,03 enz. Hoe kan ik deze in een keer afspelen? bvd :D
 
zit er een par2 file bij? open deze dan met quickpar of als jet rar bestanden zijn r01 r02 pak ze uit met winrar. meestal zijn het aparte delen die je in elkaar kan zetten via quickpar.
 
het is wel handig om dan even de extensie ( 's ) hier te melden

is het bv filmnaam.avi.001 filmnaam.avi.002 etc
dan is het waarschijnlijk met hjSplitter gedaan en dan kan je ze weer aan elkaar plakken met dit progje
http://www.freebyte.com/hjsplit/
 
Inderdaad maar hj split werkt niet altijd voor het .000 .001 .002 formaat.
Zelf download ik met nieuwsgroepen en veel divx films zijn gesplit in 001 002... ik maak er weer 1 bestand van met quickpar maar er moet dan wel een par2 bestand bij zijn. anders moet het met hj split.
 
dank jullie voor de snelle reactie, het zijn alle VTS_01_1 enz deze bestanden kunnen gewoon afgespeeld worden gaat prima,maar ieder bestand is een deel van de gehele film.
Als de ene is afgelopen moet ik de ander weer opstarten. hoe kan ik deze bv, in een bestand zetten of achter elkaar laten afspelen .
 
je kunt de film dan beter op dvd branden.
maak er eerst een iso bestand van via het gratis programma DVD shrink.
het .iso bestand dat dan overblijft kun je branden met een brandprogramma als NERO of imgburn.
 
Maar ik heb een multimedia drive met harde schijf gekocht zodat ik niet hoef te branden.
Dus dat is eigelijk niet de oplossing! Sorry.
 
Dan moet je toch echt DIVX films downloaden . AVI. of Mpeg .mpg... die kun je afspelen met een media player.
 
om een dvd goed af te kunnen spelen moet je starten met de eerste .IFO
als je speler dit niet ondersteunt is er wel een andere manier

voeg alle .VOB files samen met vobmerge, heb alleen geen idee of je nog subs kan selecteren enzo.
oja een dvd is al snel meer dan 4gig , een fat schijf kan dit niet aan en je zal dan moet formateren naar ntfs
 
Ik heb het al gevonden ! Als je meerdere files op de HD hebt staan dan moet je alleen de eerste opstarten de andere komen automatisch , bedankt voor het meedenken ! Werkt prima nu ! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan