sony mp4 speler "wishlist" ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
123
Hey,

Ik heb een sony mp4 speler al een tijdje (NWZ-S638F), werkt prima enzo.
Maar ik begrijp één ding niet, bij een liedje staat bij 'options' de optie
'add to wishlist', maar ik heb geen idee waar het voor is...

Het klinkt alsof je de liedjes die je op dat moment graag luistert in één lijst kan
zetten en die dan dus luisteren, maar ik kan nergens een 'wishlist' vinden op dat ding.

Of misschien is het heel iets anders?

Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Groeten,
K
 
De wishlist is te vinden in Windows Media Player, dus niet zo'n belangrijke optie.

Je kan een afspeellijst maken door het toe te voegen aan de wishlist, zodra je de mp3 aansluit en Windows Media Player opent komt je wishlist tevoorschijn en wordt het automatisch afgespeelt.

Fijne kerstdagen!
 
bedankt voor je (snelle) antwoord :)
toch jammer, ik had gehoopt dat het was wat ik wilde dat het was ;)

fijne feestdagen!
 
sorry voor de late reactie, maar wat hoopte je dan dat het was?
 
dat je wanneer je aan het luisteren bent de liedjes die je op dat moment graag luisterd vanaf je mp3 speler kunt toevoegen aan een lijst (in je mp3).
dus dat er ergens bij 'folders' ofzo een lijst zou verschijnen waar je onder het luisteren zelf liedjes aan toe kunt voegen en verwijderen...

snap je wat ik bedoel ? :confused: beetje warrig uitgelegd denk ik
 
Nee, ik snap het, een soort mapje met je favoriete nummers, zodat er tussendoor geen anderen worden afgespeeld die op je mp3 staan. Maar alleen de nummers die je had toegevoegd aan je mapje met je wishlist.
 
Ik heb een sony mp4 speler al een tijdje (NWZ-S638F), werkt prima enzo.
Maar ik begrijp één ding niet, bij een liedje staat bij 'options' de optie
'add to wishlist', maar ik heb geen idee waar het voor is...
K

Heb je géén handleiding ofzo?


Kijk eens wat ik vondt op Sony.nl:

Add to Wishlist: Hiermee wordt het nummer toegevoegd aan het
verlanglijstje om het aan te schaffen bij de service die
bij de software hoort
Remove from Wishlist: Hiermee wordt het nummer van
het verlanglijstje verwijderd.

Je hebt software die je mp3/mp4 gebruikt om liedjes te synchroniseren.
Dus add to wishlist wordt uitgevoerd in je software! Net als de iPod, iTunes, heeft jouw mp3/mp4 een andere software!



Dus OPGELOST
:thumb:
 
Laatst bewerkt:

Heb je géén handleiding ofzo?


Kijk eens wat ik vondt op Sony.nl:

Add to Wishlist: Hiermee wordt het nummer toegevoegd aan het
verlanglijstje om het aan te schaffen bij de service die
bij de software hoort
Remove from Wishlist: Hiermee wordt het nummer van
het verlanglijstje verwijderd.

Je hebt software die je mp3/mp4 gebruikt om liedjes te synchroniseren.
Dus add to wishlist wordt uitgevoerd in je software! Net als de iPod, iTunes, heeft jouw mp3/mp4 een andere software!




Dus OPGELOST
:thumb:


ik heb een handleiding ja maar daar staat niets interessants in, om op sony.nl te gaan zoeken wat dat is kwam niet in me op want via google was er al niet veel te vinden.

ook vind ik de optie op deze manier nogal zinloos. tegen de tijd dat je een mp3 bestand op de speler zelf hebt staan, is een wishlist toch onzin? je HEBT het nummer dan al op je computer, in een playlist eventueel.

ik moet ook zeggen dat ik het verhaaltje in je quote nogal vaag vindt, al had ik dit wel ergens gevonden had ik hier nog gepost. synchronisatie software etc gebruik ik niet want dat is niet nodig (dat staat WEL in de handleiding). mp3 speler is gewoon via 'deze computer' te openen en je kunt mappen en liedjes er zo in slepen.
 
Sorry dan voor de vage uitleg.

Maar, ik denk dat je het nog steeds niet snapt, het gaat erom als jij een nummer uit een album hebt staan op je mp3, dan voeg je die toe aan de wishlist. Daarna synchroniseer je de mp3-speler -wat je dus WEL moet doen want je krijgt ook update's !!!- en het programma zoekt bijbehorende nummers op van het liedje wat in de wishlist staat en geeft het album weer.

  1. Dus je voegt een liedje toe aan je wishtlist.
  2. Je sluit de mp3 aan
  3. Je synchroniseert de mp3 met de software van Sony
  4. Het synchronisatieprogramma van Sony zoekt het album van het liedje wat in de wishlist staat
  5. Het geeft je tips en andere liedjes die in het album zitten van die zanger
  6. Dus je krijgt een voorbeeld van liedjes die in hetzelfde album zitten als het liedje die in de wishlist is gedaan

Hopelijk nu iets duidelijker:D
 
Sorry dan voor de vage uitleg.

Maar, ik denk dat je het nog steeds niet snapt, het gaat erom als jij een nummer uit een album hebt staan op je mp3, dan voeg je die toe aan de wishlist. Daarna synchroniseer je de mp3-speler -wat je dus WEL moet doen want je krijgt ook update's !!!- en het programma zoekt bijbehorende nummers op van het liedje wat in de wishlist staat en geeft het album weer.

  1. Dus je voegt een liedje toe aan je wishtlist.
  2. Je sluit de mp3 aan
  3. Je synchroniseert de mp3 met de software van Sony
  4. Het synchronisatieprogramma van Sony zoekt het album van het liedje wat in de wishlist staat
  5. Het geeft je tips en andere liedjes die in het album zitten van die zanger
  6. Dus je krijgt een voorbeeld van liedjes die in hetzelfde album zitten als het liedje die in de wishlist is gedaan

Hopelijk nu iets duidelijker:D

Dat is een perfecte uitleg :)
dank je daar heb ik wat aan!
 
Graag gedaan!

Ik wens je nog heel erg veel plezier met je mp4/mp4 en hopelijk doet hij het verder goed!
Alvast een onwijs gelukkig nieuwjaar!

Groeten,
Martijn
 
Graag gedaan!

Ik wens je nog heel erg veel plezier met je mp4/mp4 en hopelijk doet hij het verder goed!
Alvast een onwijs gelukkig nieuwjaar!

Groeten,
Martijn

Dank je hetzelfde!
En ik ga er idd van uit dat die mp4 het nog wel een tijdje uithoudt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan