Windows Movie Maker Vista, onvoldoende videogeheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0711

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
Berichten
39
Hallo mensen,

Ik heb laatst een Windows Movie Maker project gemaakt en die is nog niet af en heeft dus de extensie MSWMM.

Daarna heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd, daarvoor was het Windows Vista Ultimate en na installatie is het Windows Vista Business geworden.

Ik ging dus Windows Movie Maker behorend bij Vista opstarten, maar dan krijg ik de foutmelding: "Windows Movie Maker kan niet worden uitgevoerd omdat er onvoldoende videogeheugen beschikbaar is. Sluit ongebruike, geopende programma's af of start de computer opnieuw op."

Ik heb alle programma's afgesloten en opnieuw opgestart maar dat werkte niet. Hoe komt het dat het onvoldoende videogeheugen heeft, want daarvoor met Windows Vista Ultimate kon ik wel gebruiken.

Weten jullie een oplossing hiervoor? Ik heb al gegoogled maar vindt geen goeie resultaten.

De toegewezen geheugen is 14 mb, ligt dat daar aan?

Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar staat dat van toegewezen geheugen? Kun je dat veranderen? Je moet dacht ik minstens 75 MB voor video hebben.
 
Toegewezen geheugen heb ik gevonden door Start > Uitvoeren > "cmd.exe" > winsat.exe /v

Ik weet niet hoe ik moet veranderen.
 
Ik heb Windows Movie Maker 2.6 gedownload en geïnstalleerd en die werkt wel.

Maar helaas kan ik de WMM project bestand niet openen omdat die gemaakt is met een nieuwere versie.

Ik ben dus nu opnieuw begonnen met het maken in WMM 2.6.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan