m2ts op blu-ray afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter6727

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Berichten
13
beste,

mijn blu-ray speler kan geen m2ts bestanden afspelen, als ik m2ts-bestand brand met mn blu-ray brander en wil afspelen op mn blue-ray speler dan ziet hij het m2ts bestand niet. En het rare is dat een originele blue-ray disc die je huurt die bevat toch ook gewoon m2ts bestand? Ik heb al geprobeerd het m2ts bestandje in een mapje te zetten en branden en dan afspelen maar gaat ook niet. Hij ziet het mapje wel maar verder niets terwijl het er toch op staat op de bluray disc. Is er geen truukje om dit wel te kunnen afspelen, Peter
 
brandt je 'm wel als video blu ray ??
en dus niet als data schijf
 
brandt je 'm wel als video blu ray ??
en dus niet als data schijf

HALLO,

ik brand als data, als je blu-ray gaat branden heb je nergens niet een optie om te kiezen voor blu-ray video. Ik weet wel dat ik mn dvds wel zo brand met dvd-video maar voor blu-ray zou ik niet weten waar ik die optie kan vinden ,Peter

ik heb nero 9 en p2go, en ashampoo burning studio 9
 
helaas ik heb nero8 en hier zit geen blu ray in
hoop dat iemand anders je kan helpen
 
M2TS afspelen op blu-ray speler

ik ben eruit.

Ik heb nu IMgburn en daar gaat het goed mee.
Wat ik fout deed om een blu-ray video te branden is dat ik alleen de map BDMV brandde en dan leest mijn blu-ray speler het niet. Dus nu brand ik ook de mappen (CERTIFICATE, ANY!, en dus BDMV). En dat gaat perfect!
Super kwaliteit en je neemt dan gewoon de opties en instellingen ook mee van de blu-ray video.
Ik heb het altijd verkeerd gedaan omdat mijn vorige brander kapot was en onder het branden gaf ie altijd fouten aan en ik dacht dan dat ik teveel mappen brandde en dat ie sommige bestanden in sommige mappen van de blu-ray video niet kon branden maar dat is dus niet zo. Hier is een link waarin je precies word verteld hoe je M2TS kan branden met imgburn en kan afspelen op en stand alone blu-ray speler zonder kwaliteits verlies voor ieder die het nodig heeft, Peter.

http://forum.imgburn.com/index.php?showtopic=9512

--------------------------------------------------------------------------------
 
goed te horen (lezen) dat het gelukt is en ook mooi dat je hier meld hoe en wat
en ook nog een mooie tut

goed werk :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan