Unreal Tournament 3 verliest na exit game zijn configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
131
Hallo,

Ik heb gezocht op google maar kan nergens vinden over een fout die ik krijg.

Ik heb vandaag Unreal Tournament 3 collectors editie geinstalleerd en na installatie alle patches uitgevoerd die er zijn gemaakt na de uitgave 1.1 t/m 5.0. Ook het Bonuspack en Titanpack zijn geinstalleerd. Toen ik de game had geconfigureerd en cd cd key had ingevoerd werkte het als een speer, ook online alhoewel ik niet op elke server kon komen wegen failed installatie van maps die ze gebruikte, maar er waren er ook die wel werkte.

Het probleem is deze, na elke EXIT van de game moet ik bij het opnieuw opstarten alles weer opnieuw gaan invoeren, de cd-key en de hele config is dan weg ondanks dat ik steeds Apply typte na een verandering, dus ik moet elke nieuwe start de hele mikmak weer gaan invoeren en dat is niet de bedoeling naar mijn weten. Ook heb ik Unreal tournament 2k4 op de schijf staan die perfect werkt. Waarom zeg ik dat, omdat ik Windows 7 64Bits gebruik op een splinternieuwe machine met een Core i7 920, Asus P6T Ws Moederbord, 6Gb DDR5 Ram, elke 32 bits toepassing werkt perfect op de machine, zowel office als tekenprogramma's etc etc.

Mijn Vraag is, is iemand bekend met hetzelfde probleem, want ik lees b.v. veel problemen met COD WaW op het www, wat bij mij geen enkel probleem geeft met spelen. Unreal Tournament Crashed ook totaal niet tijden het gamen, wat ik wel eens anders heb gelezen, dus aan de hardware zal het niet liggen.
 
Misschien moet je het spel eens uitvoeren als Administrator.
Dus rechtsklikken op de snelkoppeling die je ervoor gebruikt, en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Met een beetje mazzel blijven dan CD-key etc. bewaard.

Tijs.
 
Misschien moet je het spel eens uitvoeren als Administrator.
Dus rechtsklikken op de snelkoppeling die je ervoor gebruikt, en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren".
Met een beetje mazzel blijven dan CD-key etc. bewaard.

Tijs.

Dat zal niet het probleem zijn, want ben de nu de echte Administrator en niet de Thrusted
Party waar sommige beveiligingen over spraken. Ik had steeds problemen om in bepaalde mappen te komen, toen heb ik al de beveiliging policies overgenomen op mijn systeemschijf en andere fysieke schijven van al de accounts met onderliggende mappen etc etc, ik kan nu zelfs dingen wissen die ik als admin niet kon wissen omdat het onder trusted party viel :) oftewel Microsoft systeem beveiligingen.
 
Het gaat hier niet om eigenaarschap en toegangsrechten van mappen maar het recht om in de registry in bepaalde beveiligde sleutels te schrijven

Veel moeite is het niet, dus probeer het gewoon even, ajb.

Tijs.
 
Het gaat hier niet om eigenaarschap en toegangsrechten van mappen maar het recht om in de registry in bepaalde beveiligde sleutels te schrijven

Veel moeite is het niet, dus probeer het gewoon even, ajb.

Tijs.

Ik heb heel UT3 in de trash geschoven en daarna eerst UT3 kaal geinstalleerd, toen werkte het prima. Daarna de eerste patch erin en dat werkte ook, toen alles aan patches geinstalleerd en het Titan en Bonus pack, toen werkte het ook en was het probleem over, maar nu heb ik in plaats van een rood middenbeeld bij de configuratie (wat ik eerst wel had) een zwart beeld bij de configuratie schermen. Verder speelt het nu prima en lijkt alles oke te zijn, want in de mappen heb ik geen afwijkingen van het beeld alleen in het configscherm.

Ik heb gisteren nog even gezocht via Google en vond ergens een vaag topic over dit probleem met 10 tallen oplossingen die dus niet werkte (en niet alleen bij mij, maar bij vele gebruikers van dat forum) Er was er 1 die ik eruit vond springen en dat is dat alles van de config naar mijn Users/documents/ etc etc map schreef, het probleem was dat ik alles wat met documenten te maken heeft naar een andere schijf heb verwezen (in dit geval d), dus niet de ingestelde mappen die Windows 7 zelf aanmaakt tijdens installatie, toen heb ik alle documenten mappen weer naar default waarde's teruggezet en daarna Unreal geinstalleerd (wat toen wel werkte) want ik kon in het begin de mappen waar die jongen naar verwees nergens vinden op C, maar wel op D: , in ieder geval moet ik nu nog dat grafische probleem oplossen en dan moet het werken. Dus dat zal wel een paar keer installeren worden met 1 patch tegelijk vandaag.

Maar ik hou je op de hoogte, ga eerst even de installatieschijf van Unreal naar USB stick overzetten dan gaat het wat sneller. :thumb:
 
Je probleem zit hem in het feit dat je niet (goed) gepatcht hebt. In de eerste versies (en de demo) zat namelijk idd dit probleem. Na een patch is dit opgelost. Je kunt herkennen of je versie is gepatcht aan de kleur van het openingscherm, zoals je vermeld in je laatste post. Waarschijnlijk moet het dus opgelost zijn nu.
 
Je probleem zit hem in het feit dat je niet (goed) gepatcht hebt. In de eerste versies (en de demo) zat namelijk idd dit probleem. Na een patch is dit opgelost. Je kunt herkennen of je versie is gepatcht aan de kleur van het openingscherm, zoals je vermeld in je laatste post. Waarschijnlijk moet het dus opgelost zijn nu.

Het probleem ligt ergens anders, want nu heb ik Unreal III via steam gedownload (en die patchen altijd tot de nieuwste versies) en daar heb ik dus dezelfde problemen. :shocked: Maar het werkt als een trein verder dus denk iets van een graphic probleempje met mijn ATI EAH 3850 (ondanks dat de nieuwste 64 bit drivers erin zitten van ATI. :confused:
 
Apart. Ik heb hier ook een ati (2600), maar geen problemen meer na het patchen. Enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat je wellicht met admin rechten moet openen, wellicht dat hij nu niet de configuratie mag opslaan waar hij dat wil, alhoewel die kans me erg klein lijkt. Misschien een gokje op de officiele fora wagen, die worden wel veel gebruikt volgens mij...
 
Apart. Ik heb hier ook een ati (2600), maar geen problemen meer na het patchen. Enige wat ik nog zou kunnen bedenken is dat je wellicht met admin rechten moet openen, wellicht dat hij nu niet de configuratie mag opslaan waar hij dat wil, alhoewel die kans me erg klein lijkt. Misschien een gokje op de officiele fora wagen, die worden wel veel gebruikt volgens mij...

Ik zal eens gaan neuzen op dat forum :thumb:
 
Ik kan niets vinden, maar ik weet haast wel zeker dat ik echt niet de enige ben die dit aan het handje heeft. Het probleem is, Hoe moet ik het in Engels beschrijven op de zoekfunctie van Google, want als ik het over black screens heb, krijg ik de meest enorme crash verhalen en niet wat ik heb.

Bij mijn is b.v. het screen (welke origineel Rood hoort te zijn) waar je de CD key moet invullen Zwart, net als alle configuratie schermen. Wat Rood hoort te zijn lijkt precies op een zwarte koolstofvezel map qua patroon maar dan ook exact, dus niet egaal zwart. Hetzelfde geldt voor alle screens (nergens rood in), maar op het moment dat ik het spel in ga, Single Player of Multiplayer dan is alles zoals het hoort. Maar hoe zoek je zoiets op als je engels nu niet bepaalt het sterkste punt is na 42 jaar van school af te zijn. :eek:
 
Probleem

Als ik een patch of titanpack wil instaleren heb ik een probleem want bij mij vragen ze in welke map ik het heb geinstalleerd. Ik weet niet waar eigenlijk:eek: Hoe pak ik dit aan(ben niet zo goed met computers):eek:
 
Als ik een patch of titanpack wil instaleren heb ik een probleem want bij mij vragen ze in welke map ik het heb geinstalleerd. Ik weet niet waar eigenlijk:eek: Hoe pak ik dit aan(ben niet zo goed met computers):eek:

Als het goed is, geeft zoekt elke patch of pack zijn eigen weg en wordt geinstalleerd waar je originele files staan, tenminste als je tijdens de installatie het standaard path gebruikt dat de installatie file aangeeft. Meestal is dat bij een 32 bit versie van XP, Vista of Windows 7 het path C:\Program Files\Unreal III, Als je op 64 Bit werkt wordt het anders, Want dan is het C:\Program Files (X86)\Unreal III. Let daar wel op, want als je op 64 Bit de boel in C:\Program Files\Unreal III probeert te zetten, ga je de mist in (ondervinding) :eek: Want op een 64 Bit Vista of Windows 7 heb je namelijk C:\Program Files en C:\Program Files (x86) waar het laatste voor 32 bit applicaties geldt die onder 64 Bit werken.

Dus je default directorie gebruiken bij het starten van je installatie en daarna kun je de patches en packs desnoods op USB zetten want als men ze start wordt automatisch je goede directorie gevonden door zowel de patches als de packs. :) Als je een ander path heb gekozen ga je geheid klooien, want bij mij vond hij het niet, zelfs niet toen ik het met de hand in vulde het path omdat ik Unreal in de 64 Bit directorie had gezet wat dus C:\Program Files was op Windows7 64 Bit, de patch kon bij mij niet de installatie directorie vinden ondanks dat ik het handmatig had aangegeven. Ik heb het opgelost door de boel weer te uninstallen en opnieuw te installeren onder de standaard (default) waardes van het installatie programma (Setup)

Trouwens de fout met de screens heb ik nog steeds :) alleen werkt het verder precies zoals het hoort te werken na de opties ingesteld te hebben, ook de wachtwoorden etc etc blijven nu opgeslagen (de fout van elke keer verliezen van de instellingen) kwam omdat ik onder (gebruikers: naam;) allerlei directories had gewist omdat ik dacht dat ik net zoals in XP 'Mijn Documenten' zonder problemen naar mijn D: Schijf kon verplaatsen (wat dus niet kon) bleek later want de instellingen en b.v. SaveGames worden ergens in het gebruikersprofiel opgeslagen on de My Documents )die ik gewist had waardoor de instelligen niet opgeslagen werden en ik elke keer de boel opnieuw moest invullen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan