IE8 logt me steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stijnley

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2008
Berichten
19
Hallo

Deze week een nieuwe pc aangekocht, met alles erop en eraan, de laatste versie van IE8 en windows7. Allemaal leuk, maar nu stel ik vast dat ik mijzelf steeds opnieuw moet inloggen op 1 welbepaald forum?! Op andere foa/sites heb ik dat probleem niet?!
Heel vervelend, zeker als je weet dat ik dagelijks een aantal keer passeer op dat forum.

Ik blijf er steeds maar een tiental minuten op ingelogd, nadat ik uit standby ofzo kom, moet ik opnieuw inloggen.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos? Het lijkt een gekend probleem van IE8 maar een oplossing vind ik niet.

De website staat reeds bij veilige website ingesteld, de veiligheid staat ook overal op standaad.

Alvast bedankt!
 
Ligt volgens mij gewoon aan het inlogsysteem dat die site hanteert...
Gaat hier gewoon om wanneer jouw sessie doorbroken wordt. Kan zijn als je je browser opnieuw opstart of bijv. 5 minuten inactiviteit etc. ligt aan de site.
 
Je zou eens kunnen checken hoe het met je cookies gesteld is, maar ik denk dat dat wel in orde is, aangezien je bij andere fora en websites wél ingelogd blijft.
Ik zou de webmaster/hoofd administrator van dat welbepaald forum eens contacteren en hem vragen of het inderdaad aan de instellingen van het forum ligt.
 
vaak zit er bij de instellingen op het forum ook wel iets waarmee je dat uitloggen kan aanpassen
 
klopt, het forum was zelf onlangs geupdate en blijkbaar zat daar een nieuwe instelling achter die ik nog niet had gezien. Het probleem is nu opgelost, met dank aan alle reacties :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan