mp4 difrnce mp1850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emijo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
3
Ik heb deze kerst voor mijn kids een mp4 speler gekocht. De difrnce mp1850 bij de kijkshop. Nu ging hij perfect, ik kreeg er liedjes op, foto's enz.... met de filmpjes zijn we nog bezig, maar het gaat eigenlijk om het volgende.

De kids hebben er al zoveel naar geluisterd dat de batterij op was, geen probleem dacht ik, ik laad hem even op. Maar dit lukt van geen kanten. Als ik dat wil doen, komt er zo'n zandlopertje op de mp4 te staan, dat gaat aan en uit en ik krijg zelfs de mp4 niet meer aangezet. Normaal gezien zou hij op drie uur opgeladen moeten zijn, maar zelfs hierna doet hij niks. Weten jullie mss waar dit aan kan liggen of wat ik fout doe?

Alvast bedankt!
 
Ik wil dit er nog even aan toevoegen....

Vanmorgen heeft hij even opgeladen, want de batterijstreepjes veranderden telkens. Maar als ik hem dan afkoppelde en ik wilden de mp4 opzetten, dan kwam even dat zandlopertje en daarna niks meer. En als ik de andere wil aankoppelen aan de pc om op te laden, doet hij niks. Ik weet me echt geen raad meer
 
Ja helaas die spelers van Difrnce geven wel vaker problemen, is ook geen beste kwaliteit.
Bij de Kijkshop kun je 'm binnen 14 dagen nog terug brengen of ruilen.

Ik heb zelf de iPod touch, is wel duurder maar je kan er alles mee zoals o.a. muziek, films, foto's, games en Internet. :thumb:




iPod touch forum; http://touchipod.forum2go.nl
 
Bedankt! :thumb:

Wij zijn ze vanmorgen gaan ruilen en we hebben gekozen voor een philips mp4. Hij was afgeprijsd van 99.99 naar 49.99 euro. De uitleg is alleszins al veel uitgebreider, ik ben benieuwd!
 
opladen Mp 1850

Ook wij hadden het probleem. Zie hier de uitkomst.

De batterij opladen
Het apparaat gebruikt ingebouwde, oplaadbare lithium batterijen. Deze worden via de USB verbinding opgeladen.
U hoeft de speler slechts op de PC aan te sluiten via de USB kabel om de batterij op te laden. Het duurt ca. 3 uur om de batterij volledig op te laden.
Opmerking: a. Voor optimale prestatie dienen lithium ion batterijen veel gebruikt te worden. Indien u het apparaat niet vaak gebruikt, zorg er dan voor de batterij minstens eens per maand op te laden. b. Laad de batterij a.u.b. onmiddellijk op wanneer de display een zwakke batterij aangeeft, zoniet schakelt het apparaat automatisch uit.

Probleemoplossing
Probleem Mogelijke oorzaak Oplossing
Het apparaat schakelt niet in. 1. Geen of te zwakke batterij.
2. De toetsen zijn vergrendeld. 1. Laad de batterij op.
2. Houd gelijktijdig de MENU en VOL toetsen ingedrukt om de toetsen te ontgrendelen.
Geen geluid tijdens afspelen van een muziek -of stembestand. 1. Te laag volume.
2. Er zijn problemen met het audiobestand. 1. Pas het volume aan.
2. Sla het bestand over.
De speler kan niet aangesloten worden op de PC. 1. De driver is niet geïnstalleerd of verstoord.
2. De USB interface wordt niet door het moederbord van de PC ondersteund. 1. Installeer of herinstalleer de driver meegeleverd met de speler.
2. Update of vervang het moederbord van de PC.
De weergegeven tijd verandert continu. De bitsnelheid van het MP3 bestand wordt tijdens het afspelen gewijzigd. Probeer een vaste bitsnelheid te gebruiken voor compressie van het MP3 bestand.
De PC vertoont een storing wanneer u de speler aansluit en ontkoppelt. De speler wordt tijdens gegevensoverdracht plotseling van de PC ontkoppeld. Ontkoppel de speler niet van de PC tijdens gegevensoverdracht.
Het daadwerkelijke geheugen komt niet overeen met de gespecificeerde waarde. Een deel van het geheugen wordt gebruikt voor opslag van programma’s en weergave van karakters.
Het audio -, video -, foto -of tekstbestand kan niet afgespeeld worden. Het bestandsformaat is niet ondersteund. Zorg ervoor dat het bestand van een ondersteund formaat is.
 
@leentje15
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Graag een eigen vraag stellen, inbreken in andermans topic welke tevens out of date is, is niet toegestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan