geen geluid bij youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Berichten
440
Hallo,

Ik krijg geen geluid bij online youtube filmpjes. Bij alle andere applicaties wel.
Iemand een idee?

Groet, Leonie
 
Kijk eens bij je geluidsinstellingen van windows.
Deze staat meestal dan op een verkeerd uitvoerapparaat.
 
Rechts onderin moet iets van een speakertje staan, als je daarop met rechts klikt dan opent zich de volume niveaus, mischien die eens allemaal harder zetten/aanzetten.








iPod touch forum; http://touchipod.forum2go.nl
 
Hoi,

Bedankt voor je reactie, maar die metertjes slaan helemaal niet uit bij een youtube filmpje. als ik in de mediaplayer iets bekijk dan slaan de metertjes groen uit (visuele geluidsweergave), maar bij youtube is dat niet zo, dus het lijkt erop alsof youtube geen geluid naar mijn metertjes toestuurt ???????
 
Ik neem aan dat je het volume schuifje onder het YouTube filmpje wel helemaal omhoog hebt staan?
Bij alle andere dingen speelt hij dus wel geluid af?
Zoals bijv. hier en hier.
Anders moet je eens bij Windows in het Configuratiescherm en dan Hardware en geluiden en dan Geluid eens kijken of daar alles goed staat?





.
 
hi,

Nee bij de linkjes doet het geluid het ook niet :(
Ik heb bij geluiden gekeken.
Speakers staan aan.
Verder zie ik een kopje opnemen, maar dat is voor de mic en een kopje geluiden, maar volgens mij gaat dat over windows geluiden??

Hoor het weer graag
 
de windows geluiden doen het ook niet. Ik kan andere geluiden kiezen onder het kopje geluiden en dan op testen klikken, maar hij test wel, maar ik hoor geen geluid. metertjes slaan ook niet uit :(

Enig idee?

Hoor het graag.

Groet, Leonie
 
printje is wel van xp, kijk hier eens naar in vista zoals ik al eerder suggereerde.
 
Hoi,

In Vista is het niet helemaal hetzelfde, maar bij het afspelen van geluid in vista heet dat alleen afspelen staan de luidsprekers (dat zijn mijn boxen) aangevinkt met een groen vinkje. Ik neem dat het groene vinkje betekent dat ze het doen, of dat ze aangesloten zijn oid.

Nog meer ideeen?

Hoor het graag :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan