Media op iPod Nano

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larssini

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
38
Hoe kan ik mijn gedownloade mp3-bestandjes op mijn (nieuwe) iPod NaNo zetten met iTunes?
De muziek is niet afkomstig van iTunes!!!

Groetjes Lars
 
als je je muziek gewoon opent in itunes (je kan bij het menu gewoon klikken op bestanden toevoegen) en je ipod aansluit, zal je ipod verschijnen en kan je of muziek naar je ipod slepen, of je kan bij je ipod instellen dat ie automatisch synchroniseert.
 
Als je het netjes wilt doen zet je je muziek (MP3's) die je op je iPod wilt hebben in een aparte map bijv. iPodMuziek, daarin kan je dan mappen aanmaken voor bijv. verschillende CD's of Artiesten.
In iTunes ga je via 'Bestand' naar 'Map aan Bibliotheek toevoegen...', dan kies je de map van en CD of Artiest.
Doe dit eerst met één map/CD!
Dan staan ze in iTunes bij muziek, als er van één CD allemaal losse nummer staan, dan selecteer je al die nummers die bij elkaar horen en dan met rechts erop klikken en dan 'Info tonen' kiezen.
Zorg dan dat bij o.a. 'Album' de naam allemaal hetzelfde is, dan zet hij ze allemaal in één map van dezelfde CD.
Als dat niet zo is herhaal je bovenstaande, dus met rechtsklikken op alle nummers van dezelfde CD/Artiest en dan weer 'Info tonen' en daar even spelen met de namen van o.a. 'Album-artiest' of een van de andere.

Herhaal één voor één bovenstaande voor elke aparte CD.



.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan