bestanden omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

poebertje

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Berichten
197
Hallo helpmijers,

Ik download wel eens films die uit meerder vob's,ifo's en bup's en _ts bestaan.
Hoe kan ik van die bestanden 1 film maken die ik kan afspelen?:eek:
Ik brand ze niet.
Dus branden met neroburns of zoiets heeft geen zin.
Ik speel ze alleen af.
Dus ik wil weten hoe ik ze kan samenvoegen om af te kunnen spelen.


Grz Poebertje
 
Als het goed is zitten er ook VTS bestanden tussen en die kan je afspelen met bv windows mediaplayer of vlc mediaplayer
 
Kijk deze link eens. Ik heb gewoon gezocht op XBOX. Er worden al gauw 22 manieren weergegeven. :p

Ik hoop dat je hiermee verder komt!
 
ik heb geen idee hoe en of het werkt met een xbox
maar de basis van dvd(files) is dat je moet starten met de eerste .IFO , dan speelt de hele dvd en krijg je het menu.

als dit niet werkt op een xbox dan kan je alle .VOB bestanden samenvoegen met vobmerge
dit gaat heel snel en makkelijk, maar ik heb geen idee of je dan nog ondertitels en telen kan selecteren
 
ik heb geen idee hoe en of het werkt met een xbox
maar de basis van dvd(files) is dat je moet starten met de eerste .IFO , dan speelt de hele dvd en krijg je het menu.

als dit niet werkt op een xbox dan kan je alle .VOB bestanden samenvoegen met vobmerge
dit gaat heel snel en makkelijk, maar ik heb geen idee of je dan nog ondertitels en telen kan selecteren

waar kan ik vobmerge vinden?
Ik moet het nog uitproberen maar dit zal in het nieuwe jaar worden:cool: denk ik.
Ik heb een filmpack die omgezet moet worden .
En ik heb een pack die allemaal ts heeft en die moet ik dus ook samenvoegen om af te kunnen spelen op de xbox 360..


Iedereen een goede jaarwisseling toegewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan