iPod touch beheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

k03kj35m0nst3r

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2009
Berichten
7
Hallo!

Ik heb een jaar of wat een iPod touch.. en het beheer met iTunes bevalt me echt totaal niet.. Ik heb al wat gegoogled maar ik vind geen programma's die doen wat ik wil.. want dit is wat ik wil:

Mijn iPod touch 2G (8GiB) beheren in de normale Windows verkenner. Want ik wil namelijk mijn iPod gaan gebruiken voor meer dan alleen media bestanden.. (denk aan office files enz.). Ik heb dan alles namelijk op 1 medium..

Als ik mijn iPod nu aansluit, krijg ik wel een melding van de Wexplorer; ik kan hem openen, maar dat is alleen de internal storage (grootte ~480MiB) en ik wil graag de volledige iPod kunnen beheren in de explorer..

Verdere info:
iPod touch 2G
8GiB
Firmware: 2.2.1 -> ik wil wel graag upgraden naar 3.x.x dus als het zou fijn zijn als het 3.x.x compatibel zou zijn..

Als je nog meer moet weten hoor ik het wel, alvast bedankt ;)
-- Koekjesmonster.
 
Het gaat mij meer om het feit dat ik het gewoon als een soort USB stick kan gebruiken.. Want men oude USB drive heeft zelfmoord gepleegd... een nieuwe kost natuurlijk niet bar veel, maar stel nou dat ik het ook gewoon op die ipod kwijt kan.. Want ik gebruik ongeveer 6GiB voor muziek etc..

Dat was het idee.. ;)
 
Ok, ja met dat programmaatje iFile kan dat dus, heb je het al geprobeerd?
Kijk anders eens op het iPod touch forum.


.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan