Pc beeld en geluid naar tv.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauzemenu

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
115
Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn beeld en geluid vanaf me pc naar mijn tv te krijgen maar helaas is het niet veder gelukt als alleen het beeld.

Ik heb ongeveer zo een HDMI kabel:
http://www.onlybestrated.com/images/2505.gif

Ik heb deze kabel in mijn tv aangesloten op HDMI 3 en de andere kant op mijn Geforce 6200 aangesloten dit werkt prima ik heb netjes beeld op mijn tv.

Ik heb ook een geluids kabel het gaat om deze kabel:
http://hoedoejedat.be/wp-content/uploads/2009/03/35mm_jack_stereo_tulp.jpg

Ik heb de zwarte kant in mijn trust geluidskaart 5.1 gedaan en de rode stekker in de tv in Audio R en de witte gedaan in L/mono.

Maar helaas het geluid werkt niet wat doe ik nou niet goed?

Mvg
 
Waarschijnlijk zitten HDMI en de tulp niet op hetzelfde kanaal.
Als je dus zowel beeld als geluid wilt hebben, zul je ook het beeld op tulp of s-video moeten aansluiten!
 
Klopt wat Geerrritt zegt.
Die tulp zullen op kanaal 0 of side zitten en die hdmi op hdmi3

Een vriend van me heeft het zelfde probleem. Je zou wel de tulp stekkers op een home cinema set kunnen aansluiten en anders zou je computer speakers oid ernaast kunnen zetten
 
Dus als ik het goed begrijp dan zou ik een S-video kabel moeten hebben en die aansluiten zodat ik wel beeld en geluid heb?

Ik heb hier nog wel een zwarte met rood tulp kabel liggen maar dat heeft zeker ook weinig zin?
 
POTHVGASVRC1_2.jpg

Zo'n kabel moet je hebben
 
De blauwe gaat achter op mijn videokaart de zwarte gaat in de tv en waar is die gele voor dan? Dus als ik deze zou aansluiten en daarbij mijn tulp kabel zou gebruiken dan moet ik beeld en geluid hebben.

Waar kan ik deze kabel precies kopen?
 
Laatst bewerkt:
Poeh dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ff googlen op kabel shop of iets dergelijks en ik denk dat je dan wel wat vind
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan