video_ts naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

cees002

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Berichten
248
Ik heb een film gedownload, echter dit is een video_ts bestand. Hoe zet ik dit om naar AVI zodat ik dit kan afspelen op mijn DVDrecorde via de TV.
Of kan ik video_ts ook gelijk op DVD branden.
Via Windows media player speelt het in iedergeval niet of op de PC. AVI doet dit wel.
 
Google eens op 'video_ts to avi'. Genoeg te vinden. Je kunt Video_ts ook direct op DVD branden.
 
Laatst bewerkt:
Download het programma IMGBURN (gratis) en brand de Video_TS bestanden op DVD en je kan hem gelijk in je DVD speler stoppen en kijken.
 
Laatst bewerkt:
Download het programma IMGBURN (gratis) en brand de Video_TS bestanden op DVD en je kan hem gelijk in je DVD speler stoppen en kijken.

Klein misverstand, dit programma kan echter alleen images branden.
Gebruik de optie videodvd van je favoriete brandprogramma en selecteer die tsvideo map.
 
Onzin Jackall....ik gebruik dit programma al jaren om al mijn Video_TS bestanden op DVD te zetten.
Werkt perfect :thumb:
Alleen kies je dan niet voor image branden maar voor bestanden op DVD branden. Die optie is er gewoon. WRITE FILES/FOLDERS TO DISC !!

En als je aan mij twijfelt lees je dit ook maar even door:

http://www.filmbranden.nl/handleidingen/40-video-ts-en-audio-ts-mappen-branden-met-imgburn.html

Sorry dat ik lichtelijk geïrriteerd ben maar ik lees zo vaak als ik Imgburn aanbeveel dat men zegt dat het niet kan terwijl het een prima programma is voor dit doeleinde en vrijwel nooit fouten geeft en dit in tegenstelling tot programma's zoals Nero en Roxio bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Nero is op zich een goed programma. Ik gebruik nero 7 ultra edition en de edities die erna zijn gekomen vind ik indderdaad stukken minder..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan