foutcode 1602 (ipod touch)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo. ik wil mijn ipod touch 2nd generatie 3.1.2 (niet jailbroken) downgraden naar 3.0.
Ik heb de firmwire 3.0 gedownload, maar als ik mijn ipod in "DFU mode" zet en dan shift ingedrukt hou en dan op herstellen klik en dan de firmwire kies dan gaat itunes de ipod herstellen maar op het einde zegt itunes dat "er zich een onbekende fout heeft voorgedaan" (soms krijg ik code 20 maar vaak is het code 1601 of 1602)

wat nu? hoe moet ik hem goed downgraden en hoe weet ik eigenlijk zeker dat de ipod goed in DFU mode staat (want misschien staat hij wel niet goed in DFU mode)

alvast bedankt!!!!!:p
 
ik heb niet echt verstand van ipod touch mrja

heb je al gekeken wat de foutcode's betekenen?

gr Daniël
 
ja maar als ik op meer imformatie klik kom ik bij de site van apple en dan staat er dat de pagina die je zoekt niet gevonden is
 
o, dat is ook niet handig van hun

ik kijk wel of ik het op google ofzo kan vinden

gr Daniël
 
Gooi hem in de WC :D

EDIT: Kampvuur maken is veel leuker ;)

Downgraden naar verbrandingsverzie xD

waarom maak jij hier van die flauwe grappen? heb je niks beters te doen?
en dit forum is bedoeld om mensen te helpen en geholpen te worden niet voor flauwe grappen.

gr Daniël
 
de pc is nu "bezet" en dat zal vast wel de hele avond zo zijn..... morgenochtend ga ik het wel proberen
 
Oftopic berichten verwijderd.

@tiktuk,
Het forum is niet om rare "geintjes" te plaatsen, hiermee help je de vraagsteller niet en kun je beter niets plaatsen.
 
@tiktuk 2e waarschuwing nu.
bij de derde ben je weg....
De hoofdmoderator geeft je een waarschuwing....en je gaat net zo vrolijk verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan