I-tunes / I-pod classic

Status
Niet open voor verdere reacties.

thea1001

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
8
Hallo,

Sinds 2 maanden heb ik een i-pod classic 160GB. Ik ben nu bezig muziek van m'n PC in
I-tunes te zetten. Ik gebruik ook het programma MP3-tag.
Als ik een aantal mappen in de I-tunes bibliotheek heb gezet, synchroon ik het met m'n I-pod. Het gaat tot dusver prima. Als ik dan later in I-tunes een map open staat voor ieder nummer een !(uitroepteken).
Als ik een nummer wil horen moet ik eerst het originele bestand zoeken. Dit dus bij ieder nummer. Hoe kan dit? Kan iemand mij vertellen wat ik niet goed doe?
Ik heb heel veel informatie van dit forum gehaald. Geweldig!!!!!!!!
Maar hierover heb ik niets kunnen vinden.
Kan iemand mij helpen??

Groeten Thea
 
Dus je zet ze eerst in je iTunes bibliotheek en daarna haal je Mp3tag er over?
Het is handiger om dat andersom te doen :)

Bewaar je daarnaast je MP3's zelf in een mapje, vanwaar je ze naar iTunes sleept?
Dan moet je even controleren of je het vinkje onder "Voorkeuren > Geavanceerd > Kopieer bestanden naar iTunes-map" uit hebt staan.

Anders staan ze namelijk dubbel op je computer, 1x onder Mijn Documenten > Muziek > iTunes en 1x in de map vanwaar je ze naar iTunes hebt gesleept.
 
Dus je zet ze eerst in je iTunes bibliotheek en daarna haal je Mp3tag er over?
Het is handiger om dat andersom te doen :)

Bewaar je daarnaast je MP3's zelf in een mapje, vanwaar je ze naar iTunes sleept?
Dan moet je even controleren of je het vinkje onder "Voorkeuren > Geavanceerd > Kopieer bestanden naar iTunes-map" uit hebt staan.

Anders staan ze namelijk dubbel op je computer, 1x onder Mijn Documenten > Muziek > iTunes en 1x in de map vanwaar je ze naar iTunes hebt gesleept.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan