laptop als speakers voor mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

SparkyRih

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
37
Ik heb een laptop en mobiel (horloge) met beide bluetooth...

Ik kan beide prima met elkaar verbinden, ik kan bestanden op de telefoon zien in verkenner, ik kan mijn laptop gebruiken als headset (om te bellen, op deze manier hoor ik het geluid van mijn mobiel op mijn laptop, en als het goed is moet ik ook verstaanbaar zijn via de geintegreerde microfoon van de laptop)....

Maar er is ook ene functie (op de laptop (Win7)) om mijn laptop te gebruiken als "oordopjes voor muziek"...

Als ik op mijn telefoon kijk zie ik 4 profielen in de profiellijst van de laptop staan, A2DP, FTP, Headset en OPP...
Maar mijn telefoon kan alleen verbinden via de FTP en Headset profielen...

Echter, als ik via mijn laptop klik op connect achter "Listen to audio from your phone (naam) through the computers speakers" ziet mijn mobiel dat er een headset verbonden is (het bluetooth en het headset icoontje verschijnen),

Mijn laptop is weer niet te vinden in de lijst van geluids uitvoeraparaten (waar een M300 headset in staat)...

Het operating van het horloge is geen bekend os, en ik kan ook niet achterhalen wat het is...

Mijn vraag is, hoe kan ik mijn mobiel laten denken dat mijn laptop zo'n muziekuitvooer apparaat is? Op deze manier kan ik hem misschien in de laatst genoemde lijst krijgen...

Edit: Ok, ik kan de mediaspeler van de telefoon wel besturen vanuit mijn computer (met de media controls die op de computer verschijnen als ik op connect druk), alleen krijg ik het geluid vanuit mijn mobiel dus nog steeds niet naar de laptop....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan