ipod touch vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Berichten
225
hallo, ik heb even een paar vraagjes over de ipod touch ik ben van plan een nieuwe ipod touch te kopen omdat mijn nano (4g) 4GB binnen een uur leeg is :( en nu heb ik een paar vraagjes ik zag in de folder van de media markt hem voor 150,- staan en heeft iemand ervaring daarmee
1. kan ik films van een dvd op de ipod zetten
2. hoe lang is de batterijduur
3. is het internet laden sloom of snel
4. zit er een speaker in?
5. als media markt niet een aanrader is waar dan kopen? :O jah ik wil een ipod touch 8GB 3g
alvast bedankt
 
1 ja, maar daar is wel ee video conversie programma voor nodig. Gebruik zelf Axara en die voldoet
2 Batterijduur hangt ervan af wat je doet maar het kijken 2 films achter elkaar (al gauw 3 uur) is geen enkel probleem. En alleen muziek afspelen (scherm is uit) gaat wel heel lang door
3 Hangt van je provider af en het netwerk. Normaal gaat het vlot genoeg. Nooit irritatie gehad hierover
4 nee
5 geen idee, kijk eens bij kieskeurig of zo

Ron
 
1. Ja met o.a. www.handbrake.fr kun je een film converteren naar iPod formaat.
2. Muziek luisteren is 30 uur, video's kijken 6 uur.
3. Internet is net zo snel als op je eigen computer.
4. Ja er zit een speakertje in, maar via bijgeleverd koptelefoontje is geluid beter, maar je kan er ook een externe speaker op aansluiten.
5. Voor 150 euro is goedkoop voor een 8GB 3G, als je veel films en muziek erop wilt zetten zou ik voor de 32GB 3G gaan, want 8GB is zo vol met films!
Bij Dixons is de 32GB momenteel 249,99
http://www.dixons.nl/De_online_wink...&utm_campaign=Kieskeurig&utm_term=MP3-spelers
 
Laatst bewerkt:
heeft hij nu wel of niet een speaker :p:p
Je er zit een speakertje ingebouwd, dus je kan luisteren zonder de bijgeleverde oordopjes.
Het klinkt wel goed, maar niet zo mooi als met de oordopjes of een stereo installatie.
Maar je kan er ook een speaker op aansluiten, ik heb bijvoorbeeld de x-mini, perfect geluid en lekker klein om mee te nemen.
Je hebt er ook speciale sound docks voor, en docks om 'm aan te sluiten op je stereo installatie.
http://www.ipod-gear.nl/ipod_accessoires_c1724/speakers-docks.html
 
Je er zit een speakertje ingebouwd, dus je kan luisteren zonder de bijgeleverde oordopjes.
Het klinkt wel goed, maar niet zo mooi als met de oordopjes of een stereo installatie.
Maar je kan er ook een speaker op aansluiten, ik heb bijvoorbeeld de x-mini, perfect geluid en lekker klein om mee te nemen.
Je hebt er ook speciale sound docks voor, en docks om 'm aan te sluiten op je stereo installatie.
http://www.ipod-gear.nl/ipod_accessoires_c1724/speakers-docks.html

bij welke winkel kan ik de ipod het beste kopen en gebruikt u ook een beschermhoesje zoja welke als ik vragen mag
 
en dat ik er nu internet op wil met wi-fi wij hebben namelijk 5 computers in de router te staan neemt de ipod dan ook nog 1 plaats in beslag want er kunnen geen meer dan 5 in hoe zit dat precies
 
Wi-Fi is draadloos, dus je heb geen aansluiting nodig, maar de router moet dan wel Wi-Fi (draadloos) hebben en dan kunnen er wel 254 Wi-Fi apparaten zoals de iPod touch op.
Zo kun je ook op Internet op andere plaatsen waar ze Wi-Fi hebben.
 
Wi-Fi is draadloos, dus je heb geen aansluiting nodig, maar de router moet dan wel Wi-Fi (draadloos) hebben en dan kunnen er wel 254 Wi-Fi apparaten zoals de iPod touch op.
Zo kun je ook op Internet op andere plaatsen waar ze Wi-Fi hebben.

maar mijn laptop is ook op draadloos router dan is dat toch ook Wi-Fi
 
maar mijn laptop is ook op draadloos router dan is dat toch ook Wi-Fi
Ja inderdaad, zo kan je dus ook met de iPod touch op Internet en dan heb je o.a. mail, YouTube, Hyves, games en nog veel meer.
Ik schrijf deze berichten ook vanaf mijn iPod touch! :d
 
Ja inderdaad, zo kan je dus ook met de iPod touch op Internet en dan heb je o.a. mail, YouTube, Hyves, games en nog veel meer.
Ik schrijf deze berichten ook vanaf mijn iPod touch! :d

dus dan zou ik wel op internet kunnen (laatste reactie hoor:p) :D
 
Mooi, dan lees ik graag op het iPod touch forum als en welke je hebt? :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan