Verschillende vragen IVM bluray en mediaspelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ant ares

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2009
Berichten
35
Ik had eens een aantal vraagjes die ik op mezelf niet kan uitzoeken.
Op het internet (incl. hier) heb ik al wel een paar uitleggen gezien, maar allemaal met verschillende informatie, dus nu dit hier...

1) Ik heb een eHDD. ik wil nu bvb dit op verschillende TV's afspelen...
Mijn films zijn allemaal .mkv gaat dit zo? of moet ik er zo'n mediaspeler ertussen plaatsen?

zoja, wat is dan beter? met of zonder ingebouwde harde schijf? Het is wel de bedoeling om de schijf op verschillende Tv's (en dus ook op verschillende locaties) af te spelen.
Nu, zet deze mediaspeler het gelezen filmbestand in info dat iedere TV kan lezen? of hoe zit het? (ps: enige accomodaties voor een mediaspeler?, heb al van horen zeggen dat WD er goed in is... maar die kosten redelijk wat, en ik ben momenteel crap by budget...)


2) In heel wat films zit er het volgende in:
film.mkv
mkv2bluray.exe
Map: Subs

nu, ik kan de film perfect afspelen, maar ik wil ook de goede (nederlandstalige) subtitles erop hebben. Deze zullen dan wrs in SUBS staan. Deze bevatten een subtitles.sup (.sup) hoe af te spelen.??...? ik speel m'n bluray films af in media player classic.

wat is deze mkv2bluray.exe nu ten laatste nog?
het zet de bestanden om in een ander Bluray extensie die bvb ps3 kan aflezen... maar als ik mijn EHDD (niet mediaspeler) nu aansluit op m'n ps3 (gaat dit??, nooit geprobeerd..) kan hij .mkv wrs niet aflezen, maar dan die nieuwe .bluray (fzoiets) wel kunnen aflezen?


allé, ik hoor het wel ;),
Groetjes, Alain
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan