CD RW error

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Berichten
137
Ik wil mijn cd rw opnieuw gaan gebruiken ondanks de lage prijs van gewone cd's Echter ik krijg steeds te lezen """Command sequence error {052C00}Ik gebruik 3 verschillende merken Ik heb Nero 7 gebruikt voor wissen en formanteren Google kan ik niet gebruiken want ik ben maar een kleine computerman Mijn brander en lezer werken goed Wat is er aan de hand en wat moet ik doen behalve de cd's weggooien ??
Een computergroet Sommer
 
Google kan ik niet gebruiken want ik ben maar een kleine computerman
die begrijp ik niet, wat heeft google met cd-rw te maken
en als je hier post heb je internet en kan je dus ook google gebruiken.

nu het probleem,
ook rw schijfje hebben een beperkte levensduur, op een moment zijn ze op.
je kan ze eens proberen te formateren met windows of een ander brand progje of in een andere pc.
koop of leen eens een nieuwe cd-rw en probeer die.

hoe weet je zo zeker dat jouw brander goed is??
 
Cd rw error

Dat mijn brander in orde is heb ik getest met Nero toolkit en met CD check .Het is wel toevallig dat ik drie verschillende merken heb en alle drie dezelfde opmerking tot gevolg hebben Wat betreft Google ik heb de gewoonte om eerst in Google een oplossing te vinden maar daar word ik niet wijzer van .
een computergroet Sommer
 
heb je onlangs brandsoftware geinstalleerd ?? vlak voor dat het fout ging!
aub verwijderen, ze willen wel eens in conflickt gaan...
ook virtuele spelers tellen mee (nero virtuele drive, alcohol, deamon tools)

je kan de brander eens verwijderen in apparaatbeheer (re klik deze comp>>beheren)
en daarna opnieuw opstarten

ook het verwijderen van de upper en lower filters wil wel eens wat oplossen
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;314060
en daarna opnieuw opstarten
 
ATAPI errorcode 052C00 (Command Sequence Error) is een van de lastige errorcodes die ATAPI kan geven om te troubleshooten. eigenlijk zegttie "branden is stuk" dus weinig :)

Probeer eens op zo'n laag mogelijke snelheid te branden. Naast natuurlijk alle tips die eerder gegeven zijn:
- Andere software
- Brander even verwijderen (eventueel indien het een IDE brander is ook de IDE controllers verwijderen zodat alles weer correct gedetecteerd kan worden)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan