2tal vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickhguitar

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2010
Berichten
30
Hallo, ik heb een 2tal vragen wat betreft het afspelen van films.
1: Als ik via een HDMI-kabeltje een film kijk op de tv heb ik perfect beeld, ook heb ik geluid, maar dan van de tv. Dit wil ik graag van de boxen (we hebben bose). Hoe kan ik dit instellen? Ik kan op geen 1 kanaal het geluid v.d. laptop vinden

2: Als je thuis 3d films wilt kijken heb je een 3d bril nodig, waar kun je die kopen, en heb je ook verschillende brillen voor verschillende films nodig? Moet je dan ook 3 films downloaden, wat is het effect bijvoorbeeld als je een gewone film met een 3d bril kijkt?

Bedankt!
Nick
 
Het effect is lelijk als je met eed 3D bril een normale film kijkt. Een 3D film is met 2 cameras gefilmt. 2 cameras naast elkaar op oog afstand. Als jij dan die bril opzet, denken jouw ogen dat ze echt tegen bepaalde dingen aankijken en niet de TV.
 
Het effect is lelijk als je met eed 3D bril een normale film kijkt. Een 3D film is met 2 cameras gefilmt. 2 cameras naast elkaar op oog afstand. Als jij dan die bril opzet, denken jouw ogen dat ze echt tegen bepaalde dingen aankijken en niet de TV.

Oké bedankt, maar is het dan ook waar dat je verschillende brillen voor verschillende films nodig hebt? of kun je 1 bril kopen en ben je dan klaar?..
 
Je hebt verschillende brillen ja, maar dat zijn er niet zo veel. Je hebt de bril met 1 blauwe en 1 rode kant. Je hebt een bril met 1 groene en 1 rode kant. En je hebt een bril met alletwee gewoon doorzichtig. Ik weet niet of je wel eens bij de pandadroom bent geweest in de efteling maar daar hebben ze dezelfde bril als die hierboven is ondersteept
Ik denk dat je wel op Youtube een hoop van zulke 3d filmpjes kunt vinden:thumb:
 
punt1 hangt af van je aansluitingen op de pc en op de bose versterker.
op modern spul zit vaak wel een optische spdif.
anders ben je aangewezen op analoog
dit kan bv een mini-jack op de pc, naar tulp voor de versterker zijn.
 
1. Je ziet vanzelf aan de kleuren van de kwaliteit van de film welke bril je nodig hebt
2. Ik denk wel dat er 3D bij staat ja...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan