stotteren van dvd films

Status
Niet open voor verdere reacties.

zilla82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
3
Goedenmiddag iedereen.
ik zit met een heel irritant probleem en hoop dat iemand mij hier van af kan helpen.
het volgende is aan de hand.

als ik een dvd download en brand met nero 8 en vervolgens afspeel op mijn dvd speler ( of een willekeurige ) dan stottert hij.
en daarmee bedoel ik als je bijvoorbeeld een auto voorbij ziet rijden dat zie je dan ie op de sec ong een iniemini hapering heeft.

ik let erop dus ik ga mij er aan storen. nou is het raar dat als ik een dvd kopieerd hij het niet heeft alleen met een download film.
op de pc als ik hem gedownload hebt loopt hij zo goed als soepel.. in ieder geval niet zo als op de tv.

ik brand hem met verschillende snelheden maar het probleem blijft.

en benadruk dus. het is allene met gebrande gedownloade dvds...( niet als ik hem afspeel op de pc zelf )
orginele kopies geen last van.


wie heeft hier een verklaring voor?

ik wacht op het antwoord :D

gr remco
 
normaal gesproken zou ik zeggen
- brander versleten
- foute merk schijfjes
- brandsoftware corrupt geraakt

maar omdat een kopie van een eigen orginele dvd het wel doet, vallen die af.
en omdat de gedownloade het op de pc het wel doet, zit ook daar het probleem niet.

blijft over, er is geen probleem :D
maar dat is er dus wel. :(

neem de dvd bestanden eenns mee op een usb-stick naar een andere pc en brandt 'm daar eens op een eigen schijfje en op een ander merk schijfje.
brand 'm ook eens op je eigen pc met een ander merk schijfje.
 
normaal gesproken zou ik zeggen
- brander versleten
- foute merk schijfjes
- brandsoftware corrupt geraakt

maar omdat een kopie van een eigen orginele dvd het wel doet, vallen die af.
en omdat de gedownloade het op de pc het wel doet, zit ook daar het probleem niet.

blijft over, er is geen probleem :D
maar dat is er dus wel. :(

neem de dvd bestanden eenns mee op een usb-stick naar een andere pc en brandt 'm daar eens op een eigen schijfje en op een ander merk schijfje.
brand 'm ook eens op je eigen pc met een ander merk schijfje.




vreemd probleem inderdaad maar zal jou idee eens proberen. bedankt voor de reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan