Geen Windows IP-configuratie meer Geen verbinding meer met internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Railrunner1313

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Berichten
2
Beste Helpende Helpers,

Zit met volgend probleem: sedert gisterenavond krijg ik mijn laptop niet meer op ons draadloos netwerk... maar ook een connentie met de kabel lukt niet meer. Het opvragen van de ipconfig geeft enkel "Windows IP-configuratie" en niets meer (geen lijst van netwerkkaarten, geen MAC-adressen, geen IP's, geen DNS - IP's gewoon niks).

Een externe laptop geraakt probleemloos op het netwerk, zowel LAN als WLAN, krijgt een IP dus heb ik de indruk dat aan de modem-routerkant (DHCP-server) er geen probleem zit.
Onder netwerkverbindingen staan LAN-verbinding & draadloze netwerkverbinding ingeschakeld. Automatisch verkrijgen van IP & DNS staat actief. WLAN aan en uitschakelen (hardwareknop) heeft geen effect.
Bij het inpluggen van een netwerkkabelprobeert de PC te te switchen tussen de adapters.
Onder apparaatbeheer staan de netwerkadapters zonder fouten.
Onder Services zijn alle automatische services gestart, behalve SupportSoft RemoteAssist.
In het systeemlogboek is er wel een foutmelding (ID 7000 Service Control Manager) dat de BDRSDRV - service niet kan gestart worden, maar ik heb de indruk dat dit mogelijk nog een gevolg is van een vroegere BitDefender - installatie.
Heb ik ergens iets per vergissing uitgeschakeld? Is dit een indicatie van een hardwareprobleem? Enig idee wat ik nog kan controleren?
Laat het gerust weten en alvast bedankt voor de moeite.

RR1313
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan