Van asx naar mp4/mov converteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DrLove

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
4
Hallo, ik heb recent een filmpje gedownload en dat staat nu opgeslagen als een .asx bestand, mijn mediaplayer speelt hem af maar ik wil hem op mijn iPod en moet hem daarvoor in MOV of mp4 krijgen om hem op mijn iTunes te krijgen. Ik vind tal van programmas maar die kosten geld, en de gratis AVS troep die ik heb zet een gigantisch watermerk in het midden van je filmptje :(, dus daarmee is het ook al verpest. Heeft iemand een converter of kan iemand mij helpen? Enkele converters met wat omwegen om asx tot mp4 te krijgen is ok :D
 
Dit is echt wel een nice programmatje ja, maar asx zit er niet tussen!
 
Laatst bewerkt:
Een ASX bestand is alleen een 'wegwijzer', zoiets als een URL, en geen videobestand. Er staat in beschreven welk mediabestand (meestal .ASF of .WMV) moet worden afgespeeld.

Er bestaat speciale software om deze mediabestanden te downloaden uit een .ASX stream (zie onder). Een andere mogelijkheid: Vaak wordt het mediabestand door WMP in een Temp map gezet op de C-schijf, en kun je het daaruit halen. Het kan zijn dat je 'toon verborgen mappen en bestanden' moet aanzetten in Configuratiescherm> Mapopties om die Temp (tijdelijke bestanden) - mappen te zien. Als dat niet lukt zul je de stream moeten capturen met een prog als WMrecorder, of anders het beeldscherm capturen terwijl het filmpje speelt met een prog als Camtasia.

http://all-streaming-media.com/record-video-stream/all-streaming-video-recording-software.htm

.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de hulp, ik zal het uitproberen en zien wat ik vind. Van mijn scherm capturen zal niet lukken want de kwaliteit is al laag genoeg zo. Hopelijk boek ik resultaat!
 
Echt bedankt, mijn probleem is ny helemaal opgelost! En ik heb een mooie aanwinst aan deftige programmas, dus veel problemen zullen zich niet meer voordoen!:cool:

Vraag opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan