fil. gedownload=.srt; openen vidau audio en video ts, branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutch1

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Berichten
111
Dag allemaal,

Eindelijk heb ik dan eens mijn eerste film gedownload.
Ik heb gemerkt dat er dan verschillende extensie komen.
In dit geval dus .srt.
Als ik dan ga klikken komen er uiteinelijk 2 soorten bestanden te voorschijn audio.ts en video.ts
Wat moet ik nu branen?
Ik kan ze denkelijk niet tegelijkertijd branden.

2e vraag is ook hoe ik in het algemeen de verschillende typen films kan branden.

3e vraag is waar kan ik een korte beschrijving puntgewijs vinden, ik heb al gezocht op google

4e vraag: ik gebruik nu imgburn en infrarecorder.

Ik wil de films branden en op de videorecorder afspelen.
Ik heb wat 4.7 Gig-schijfjes gekocht.

Kortom wat basic vragen.
Ik houd me aanbevolen voor meerdere tips..Lijkt op een vorm van luiheid maar is niet zo.

Hans
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal,

Eindelijk heb ik dan eens mijn eerste film gedownload.
Ik heb gemerkt dat er dan verschillende extensie komen.
In dit geval dus .srt.
Als ik dan ga klikken komen er uiteinelijk 2 soorten bestanden te voorschijn audio.ts en video.ts
Wat moet ik nu branen?
Ik kan ze denkelijk niet tegelijkertijd branden.

2e vraag is ook hoe ik in het algemeen de verschillende typen films kan branden.

3e vraag is waar kan ik een korte beschrijving puntgewijs vinden, ik heb al gezocht op google

4e vraag: ik gebruik nu imgburn en infrarecorder.

Ik wil de films branden en op de videorecorder afspelen.
Ik heb wat 4.7 Gig-schijfjes gekocht.

Kortom wat basic vragen.
Ik houd me aanbevolen voor meerdere tips..Lijkt op een vorm van luiheid maar is niet zo.

Hans

Vraag 1:
Dit zijn mappen met kant en klare dvd bestanden.
Je kan met je mediaplayer eerst de fim bekijken of deze goed is en al voorzien is van ondertitels.

Als je in je favo brandprogramma de optie videodvd kiest en alleen de map video_ts selecteerd is dat al voldoende.

Vraag 2:
Andere bestanden zul je eerst moeten converteren dvdvideobestanden of naar divx, tenzij je dvdspeler divx(avi) ondersteund. Deze kan je dan wegschrijven als data op een cdrom(of data-dvd indien je speler die ondersteund).
In geval van srt, dit zijn subtitlebestanden, die je kan samenvoegen met de avi.
Dit is een handleiding apart.

Vraag 3:
www.extradvd.nl is een stap in de goede richting, ook voor het invoegen van de srt.

Vraag 4:
Imgburn alleen al is voldoende, zie antwoord op vraag 1, infrarecorder heb ik nooit mee gewerkt dus die ken ik niet.
 
download film branden

Dag,
Dank je voor de nformatie.
Inmiddels is de video-ts aan het branden

Jammer dat ik dat niet eerder wist
had een leuke film gezien "de storm" kom uit zeeland en de file om zeep geholpen.
Nogmaals dank ik ga lezen en proberen

Hans
 
video/cd/dvd branden

Dag,
Inderdaad heb ik e.e.. gedaan zoals besche\reven, dus de vdeo_ts - en gebrand.
Ik zal wel iets verkeerd doen, maar het werkte niet op de tv/dvd-speler. Ik heb overigens wel ens gehoord dat bepaalde merken zelf grende dvd's niet zouden accepteren.
Het is odaarnaast niet mogelijk ook uit te vinden he ik b.v. par2 en rar -files moet omzetten naar b.v. een iso.
wilde linux live cd maken.

kortom ik voel me behoorlijk sti\om.

hans
.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan