Youtube/Google Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheElectrolight

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
9
Hallo,

ik had ooit twee youtube accounts. De ene gebruikte ik, de andere niet. Degene die ik niet gebruikte was gekoppeld aan mijn Google account. Nu wilde ik dat mijn Google account aan mijn andere youtube account gekoppeld werd, dus heb ik het niet gebruikte account verwijderd.

Als ik nu aangemeld ben bij Google, kan ik me niet meer aanmelden bij Youtube, dan staat er: 'Je account is voorgoed uitgeschakeld'.

Als ik me op youtube inlog met mijn google gegevens staat er dat ik me moet registreren.
Wat het irritante is is dat als ik me wil inloggen op youtube, me eerst moet afmelden bij Google.

Dus weet iemand hoe ik mijn Youtube account kan koppelen aan mijn Google account?

Bedankt.
 
Ja hier is je antwoord: Er staat voorgoed dus dat account is niet meer mogelijk en raad je dus een nieuw account aan te maken.:shocked::thumb:
 
Ja hier is je antwoord: Er staat voorgoed dus dat account is niet meer mogelijk en raad je dus een nieuw account aan te maken.:shocked::thumb:

Ja, dat ben ik dus niet van plan aangezien mijn andere account allemaal filmpjes bevat die vaak bekeken zijn enzo.
Is er echt geen optie, iemand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan