video_ts bestanden naar harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

irenemars

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
4
hallo
ben al een tijd op zoek naar een programma om video_ts bestanden af te spelen via de
computer
als ik een film download via internet zijn dat meestal video_ts bestanden deze kan ik branden met nero gaat alles goed ondertiteling werkt goed
maar nu wil ik deze afspelen op mijn computer via een netwerk en dan op de tv
div programma""s geprobeerd die zetten de video bestanden om naar een filmbestand maar als ik deze wil kijken op mijn tv werkt de onder titeling niet dan is alles in het engels
wie weet hier voor een oplossing
normaal brand ik alles op een dvd geen probleem maar daar wil ik nu van af
groote ex harde schijf
 
De Windows Media Speler kan ook de bestanden uit de video_ts map afspelen.
Enige dat je vooraf hoeft te doen is het k-lite codecspack te downloaden en installeren.
 
ik bedoel een programma zo als handbrake / vob2mpeg die zetten netjes de video files om naar mpeg alleen werkt dan de ondertiteling niet meer
 
ben al een tijd op zoek naar een programma om video_ts bestanden af te spelen via de
computer
ik bedoel een programma zo als handbrake / vob2mpeg

wat wil je nou??
het afspelen op je tv via je pc of de dvd omzetten naar een ander bestand en de ondertitel er goed bij hebben.

een VOB bevat zowel video, audio (meerdere sporen) en ondertitels (ook meerdere)
een mpeg bevat alleen maar video en één audio, dus ja dan raak je de ondertitels kwijt.
 
ik kan op mijn tv draadloos films kijken via de computer maar dan moet het een avi of mpeg bestand zijn
dus als ik een film download via internet en dat zijn dan video_ts bestanden kan ik deze niet kijken via mijn tv
deze moet ik dus omzetten van video_ts naar een avi bestand dit lukt wel maar dan werkt de ondertiteling niet, dat is wat ik graag wil
jan
 
Als ik een pragmatisch voorstel mag doen?

Waarom download je niet simpelweg de .avi in plaats van de video_ts. Er zijn iig twee goede redenen om ipv. de video_ts de .avi te downloaden:
1. avi's zijn veel gemakkelijker te vinden dan video_ts films en
2. een avi is veel sneller binnen dan een video_ts (veelal is een .avi maar 750+/- MB terwijl video_ts films vaak 3 of 4 giga zijn)

Tel daarbij op dat je met een losse .avi en een bijgevonden .srt bestand (die zijn o zo gemakkelijk te vinden) deze tegelijk kunt afspelen zonder dat je hoeft te freubelen / voegen / editten etc.
 
Laatst bewerkt:
gast0225 heeft gelijk, de ander oplossing is namelijk:

- Video_ts omzetten naar avi
- Ondertitels extracten uit de video_ts (of een srt bestand erbij zoeken)
- Ondertitel synchroniseren met de avi
- Ondertitels bij de avi inbakken.

elk van de 4 stappen is beschreven op het internet in handleidingen die minimaal 5 maar vermoedelijk een gemiddelde van 15 stappen betreft.
Het omzetten ligt een beetje aan wat je pc aankan maar ik schat dat dit een proces word waar je pc zo'n 10 uur mee bezig gaat zijn.

Daarna heb je een avi met ingebakken ondertiteling waarvan de kwaliteit wegens de conversie slagen drastisch zal zijn verminderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan