Programma's kunnen niet meer verwijderd worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkDreamer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Berichten
2
Hey, ik ben nieuw hier.. En heb geen idee waar ik dit moet posten..
Ik zit met een probleem.

Ik heb dus Windows Vista.

Eigenlijk is mijn pc gigantisch sloom omdat er teveel op staat. Dat ben ik vandaag allemaal aan het overzetten op een externe schijf. Ik wou dus ook programma's verwijderen die ik niet nodig heb..

Laat ik even duidelijk zijn.. Ik ben een Interactief vormgever en werk dus dagelijks op mijn laptop voor Stage, school en prive-werk. Dat komt er op neer dat ik vrij veel verwacht van mijn laptop en niet al te lichte programma's gebruik :p.
Maar, naast verstand van Adobe programma's, vormgeving, HTML, CSS, AS en dergelijke.. Heb ik totaal geen verstand van computers zelf. Ik weet wel iets, maar niet veel haha. Best een slechte combi dus. Maar heb nooit tijd gehad om me er echt in te verdiepen. :p

Het komt er dus op neer dat ik nu niet meer weet wat ik moet doen en even hulp nodig heb van een expert..

Als ik via Start - Configuratiescherm - Programma's & Onderdelen ga en dan bv Avast Anti Virus wil verwijderen (omdat ik dat niet meer nodig heb) dan krijg ik deze error: avast! A setiface error has ocurred: 2 Try to reinstall or contact support, please.
En dan kan je dus alleen op OK klikken.
Als ik dus bv het spel Cake Mania (wat er standaard op stond en wat ik nooit gebruik) wil verwijderen dan krijg ik dit: Ghost Uninstaller: Installation log file not found!
Dan druk je op OK en dan krijg ik de volgende melding:
Assistent voor programmacompatibiliteit
Dit programma is mogelijk niet goed verwijderd
Als dit programma niet juist is verwijderd, kunt u proberen het opnieuw te verwijderen met instellingen die compatibel zijn met deze versie van Windows.
Programma: Onbekend programma.
Uitgever: Onbekende uitgever
Locatie: C:\Program Files\Acer GameZone\Ca....\Uninstall.exe

Verwijder met aanbevloen instellingen
Dit programma is correct verwijderd.
Annuleren.

Nou dan klik je dus op verwijderen met aanbevolen instellingen..
Slaat je windows defender aan en zegt dat een onbekend programma toegang probeert te krijgen en of je dit toestaat. Nou je klikt dus op toestaan, en je krijgt weer die ene error:
Ghost Uninstaller
Installation log file not found!
Je klikt op OK en er gebeurd verder niets meer..

Wat moet ik nu doen? Ik heb die programma's eerder verwijdert, alleen toen werkte mijn internet een paar dagen later niet meer en heb ik mijn pc terug gezet naar een herstelpunt.. Dus toen stonden al die programma's er weer op. Zins dien krijg ik ze er ook niet meer af..

Kan iemand me asjeblieft helpen? Heel erg bedankt alvast! :)
 
verwijderen

Hoi,

Als ik je verhaal goed lees ben je naar een herstelpunt, terwijl je al progrtamma's had verwijderd.
Dan zit er niets anders op om het wederom te installeren en dan direct te verwijderen.
Doe dit wel met admin rechten, anders kan je het ook vergeten.

Kijk ook even of er toevallig van die programma's files actief in gebruik zijn.


s^6

Helpmij7
 
Maar, die programma's die er standaard op stonden.. Daar heb ik geen CD van..

En moet ik Avast opnieuw downloaden en installeren dan?

Is er geen andere manier.. Ik had namelijk op een ander forum de tip gekregen om een bepaald bestandje te installeren die dat allemaal kon verwijderen.. Maar ik kan niet meer op dat forum komen, het kost nu geld namelijk :p.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan