Krijg via router geen draadloze verbinding met Xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark siemensma

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
22
Hallo allemaal,

ik heb een Xbox 360 gekocht met daarmee een 2de hands Wireless Network adapter (voor de Xbox360)
toen ik alles had aangesloten kon hij de router wel 'zien' maar ik kreeg geen verbinding met het internet:shocked:

heb het later met een internet kabeltje geprobeerd maar daar had ik geen problemen mee:confused:

een man in een computerzaak zei dat het aan de beveiliging van de router lag....

(het merk van mijn router is: Scientific Atlanta (Cisco) EPC 2203

mijn vraag is daarom: hoe kan ik de beveiliging van mijn router aanpassen en zo verbinding met het internet te krijgen via mijn Xbox 360

groet,

mark
 
Laatst bewerkt:
uhm..... dan moet je toch de computer rechtstreeks met de router verbinden via een kabeltje toch??:eek:
 
Nee ligt er ook welke router voor lan of Wlan jij hebt en of je provider het niet hebben geblokeert hebben nee dat is niet nodig als je PC of laptop al draadloos is want dan kan je er gewoon op kijken. Nou kijk dit is hem dan jou Ip-adress van je router meestal is de user name admin + wachtwoord ook. als je verder nog problemen hebt help ik je graag.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even gegoogled naar de fabrikant.. en ik heb nog nergens in de handleiding zien staan dat de Scientific Atlanta (Cisco) EPC2203 een draadloze functie heeft!

Hier de handleiding.

Kan je Xbox je router écht zien?


Edit: Ik zie het al..(tis laat, heb slaap nodig). Je hebt'r nog een wireless network adapter achter hangen.
1. Zit die in je pc, of in de router?
2. Als ie in de router zit, hoe is de computer er dan op aangesloten? (Wireless/wired)
3. Wat is het merk van die Wireless network adapter?
 
Laatst bewerkt:
wacht.....

volgens mij begrijp je mij verkeerd :rolleyes:
het is een wireless network adapter voor de Xbox 360, daarmee verbind je de xbox met het internet;)

niet zo'n wireless modem (ofzo) :p
 
oh oh..:p dan had ik het de eerste keer wél goed....

Volgens mij heeft jouw router geen draadloze functie! Hij staat nl. nergens beschreven op de site../ de handleiding..! Heb je met de computer wel een draadloze verbinding met dit ding?
 
Ik denk dat je Xbox network adaptar dan een beschadiging heeft of mail die gene eens of hij internet op had en tevens welke Xbox heb je..??
 
wacht mensen!!

ik heb in het weekend nog eens geprobeerd en hij doet het nu:D

het lag gewoon aan de WEP key:shocked:

toen ik die had ingevoerd deed hij het meteen



nogmaals bedankt voor de hulp:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan