Hoe een .mkv bestand+ondertiteling op DVD branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hjalmar123

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2009
Berichten
8
Titel zegt al genoeg denk ik:)
.mkv bestand+ondertiteling op DVD branden Hoe moet dat?

Alvast Bedankt voor reageren
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hjalmar123,
Je kunt via google even zoeken naar "de filmmachine"en deze even downloaden. De rest wijst zich vanzelf.
succes
Goat7
 
Het lukt niet:(
Ik krijg: Cannot create file ''C:\Program Files (x86)\TheFilmMachine\s01e01.log''. Toegang geweigerd.
enig idee?
 
Ik heb het gewoon uitgepakt en geinstaleerd..
Het programma doet het wel gewoon, maar als ik bestand wil openen dan lukt het niet dan krijg ik die foutmelding..
 
Ik heb het gewoon uitgepakt en geinstaleerd..
Het programma doet het wel gewoon, maar als ik bestand wil openen dan lukt het niet dan krijg ik die foutmelding..

Hallo! Click even links onderin op help en controleer of alles goed is ingesteld. Het kan zijn dat u ook K-lite codec Pack nog moet installeren. Dat vind u daar allemaal in terug.
Mocht het dan nog niet lukken dan kunt u eventueel van OJOSOFT de MKV converter downloaden en eventueel ook Total video converter. U kunt dan MKV omzetten in bv AVI en het dan opnieuw proberen. Het zou me verbazen als het dan niet lukt.

Tot slot, aan het eind van het programma vraag de filmachine of u de DVD wilt branden met de filmmachine of met een eigen programma. Kies hier het eigen programma. Er wordt dan een image opgeslagen die u zelf kunt branden. Ik heb (helaas) de ervaring dat wanneer u de dvd met de filmmachine zelf brand de ondertiteling er nog niet onder staat.


Succes
m.vr.gr.
Hink
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan