Wil youtube account maar heb geen GSM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
352
Ik wil een youtube account openen. Hiervoor willen ze dat je een google account maakt maar ik heb geen GSM om iets te bevestigen.

Ik ben echt woedend en ze sturen me geen reactie terug. Weet iemand hoe ik zonder een GSM gewoon een video op Youtube kan zetten?
 
jah waarvoor zou jij een GSM nodig hebben om youtube account te maken ik heb ook youtube account maar k had toen nog geen gmail en heb mijn gsm nooit gebruikt
 
Moet een google account openen en dit kan alleen met bevestiging per sms met een GSM.
 
je kan gewoon een youtube account aanmaken zonder een gsm je hoeft alleen een email te hebben om je acc te activeren

gr Daniël
 
Ik woon momenteel in Thailand. Wellicht andere regels dan want hier moet je een sms kunnen ontvangen. Zonder google account geen YouTube en zonder GSM hier geen Google account.
 
[smallimg]http://uploadingit.com/file/fsjczqn5ty2klahc/Googleaccount.jpg[/smallimg]
(Klikbaar)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Emails kun je al niet meer sturen tegenwoordig. Jullie zullen wel lachen maar vind het een stelletje *!$*****+
 
Gewoon mobiel nummer geven dan? :thumb: Let goed op kleine lettertjes en voorwaarden, kan het geen kwaad :p
 
aah is weer eens wat anders :p

en je hebt geen vriend die een mobiel heeft misschien dat je via via iets kunt regelen

Gewoon mobiel nummer geven dan? :thumb: Let goed op kleine lettertjes en voorwaarden, kan het geen kwaad :p

Crypt545 heeft geen mobiel

je virus scanner voelt zich ook niet zo lekker meer :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja voor 1 euro heb ik weer een nieuw nummer maar vind het gewoon K*T.

Zucht zit ook al een maand tegen de nieuwe trial AV aan te hikken, haha wat is het leven toch zwaar ;)
 
Deze verificatie is logisch omdat je een Nederlands account aanvraagt in Thailand.
Dit is om valse accounts te verkomen die o.a. allemaal Spam gaan sturen!

AV verwijderen en avast! 4 Home Edition installeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan