Netwerkbrug werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanJaap1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
1
Hallo,

Ik heb een netwerkbrug gemaakt van mijn computer naar mijn Xbox 360. Hij maakt gewoon verbinding en mijn internet op mijn computer doet het ook nog gewoon goed. Maar na een tijd spelen (circa 10 min.) valt mijn internetverbinding op mijn Xbox 360 uit. De internetverbinding op mijn computer doet het nog wel gewoon goed. Is er dan iets mis met mijn netwerkbrug? Het ligt niet aan het spel want ik heb er meerdere geprobeerd en ze deden het allemaal ongeveer 10 minuten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Groeten Jan-Jaap.
 
Hallo,

Ik heb een netwerkbrug gemaakt van mijn computer naar mijn Xbox 360. Hij maakt gewoon verbinding en mijn internet op mijn computer doet het ook nog gewoon goed. Maar na een tijd spelen (circa 10 min.) valt mijn internetverbinding op mijn Xbox 360 uit. De internetverbinding op mijn computer doet het nog wel gewoon goed. Is er dan iets mis met mijn netwerkbrug? Het ligt niet aan het spel want ik heb er meerdere geprobeerd en ze deden het allemaal ongeveer 10 minuten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Groeten Jan-Jaap.

Ik gok dat het door energiebeheer van de netwerkadapters komt.

Windows-toets + R, ncpa.cpl, R-klik op Netwerkbrug.
Klik vervolgens op een van beide verbindingen, en dan op configureren.
Ga hier naar energiebeheer. Controleer hier of de computer het apparaat mag uitschakelen. Dit mag nl. niet=).
Doe hetzelfde voor de andere verbinding.
 
Ik gok dat het door energiebeheer van de netwerkadapters komt.

Windows-toets + R, ncpa.cpl, R-klik op Netwerkbrug.
Klik vervolgens op een van beide verbindingen, en dan op configureren.
Ga hier naar energiebeheer. Controleer hier of de computer het apparaat mag uitschakelen. Dit mag nl. niet=).
Doe hetzelfde voor de andere verbinding.

Ik zie helemaal geen Netwerk, ook geen LAN, voorheen deed alles het prima nadat ik was afgesloten van TELE2 voor paar dagen doet mijn pc zo raar.
 
Ik zie helemaal geen Netwerk, ook geen LAN, voorheen deed alles het prima nadat ik was afgesloten van TELE2 voor paar dagen doet mijn pc zo raar.

Je ziet geen 'Netwerkverbindingen' maar kan wel een netwerkbrug aanleggen..? Dat's voor mij nieuw!

Wat ik uit je post opmaak: internet - router - pc - Xbox 360
Welke versie van windows heb je? (XP home, Vista home premium, XP pro etc.)
Krijg je verbindingen te zien als je Windows-toets + R, ncpa.cpl invoert? (Misschien een printscreen even uploaden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan