film uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

klappe

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2001
Berichten
44
Ik heb een film gedownload en als ik die uit wil pakken geeft hij aan dat hij een
volume ID: 1 nodig heeft en ik kan dan niets meer doen, ik heb al geprobeerd om er een dvd in te doen om voldoende volume te hebben maar dat doet hij dus ook niet.
Ik kan dus op geen enkele wijze deze bestanden uitpakken, het gaat om
" MULAN-PAL-2009-custon Eng+nl.iso "
Kan iemand mij daar mee helpen ?
 
*.iso direct branden op dvd.
"Image branden" heet het meestal in een brand programma.
Je kan hem ook mounten, dit is het bestand plaatsen op een virtuele cd/dvd speler

Een freeware programma kan je vinden in google "Iso mounten" en je zal iets van deamon tools tegen komen.
 
met winrar en ook met en met izarc archiver

Tja, gebruik bijv. Nero eens en brand de .iso zoals hierboven staat rechtstreeks naar DVD. Ik ben ervan overtuigd dat het prima zal gaan lukken.

Nero -> tab Recorder -> Image branden.
 
Het branden van een image is het probleem niet, ik kan de bestanden niet uitpakken en zodoende ook geen image branden.
Ik kan dus op geen enkele wijze deze bestanden uitpakken, het gaat om
" MULAN-PAL-2009-custon Eng+nl.iso "
Hij vraagt nog steeds om een volume ID: 1 en wat ik dan ook doe, hij pakt niets uit, niet met winrar en ook niet met izarc archiver .
Kan iemand mij daar mee helpen ?
 
Het is een ISO, dus een image. Die hoeft niet uitgepakt te worden om te branden.
 
Staat er soms een Winrar icoontje voor?
 
het icoontje gaat er voor staan als je hem met dit programma wilt uit pakken,
dus of winrar of izarc archiver
 
Beste Klappe,

zoals Crash al aangaf en ik in mijn Nero verhaal schreef, moet je 'm niet uit willen pakken!
Je moet die ISO wegbranden naar DVD en als je daar Nero voor gebruikt zijn dat niet meer dan de handelingen die ik beschreef. Een paar muisklikken en meer is het niet.
De denkslag die jij mist is dat wát Nero met de .iso doet.
Nero doet tijdens het branden wat wij je nu juist adviseren om niet te doen -> uitpakken.

Nero 'herkent" een .iso en met de in Nero ingebouwde uitpakker gaat Nero dat uitpakken automatisch voor je regelen.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, lukt ook niet, hij kan geen enkel bestand weer vinden.
Ik heb het geprobeerd met nero expresen met nero recode, geen resultaat.
 
Nee, mijn adviezen zijn gebaseerd op de main applicatie van Nero, oftewel Nero.exe
 
Laatst bewerkt:
En als het dan allemaal niet lukt probeer dan met deamontools deze image te mounten.
Lukt dit niet dan kan je de iso als fake beschouwen.
 
Ook dit lukt niet en toch heb ik part150.rar en 7 par2 bestanden staan en die moeten toch uitgepakt kunnen worden ?
Ik heb dit probleem al bij meerdere films gehad en toen ook maar weg gegooid maar volgens mij moet ik ze uit kunnen pakken
 
Als je nog moet uitpakken begin je dan wel bij R00 of R01?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan