logo/foto transparant maken SOS

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartjasss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
3
geachte,

zoals gezegd ben ik zoek naar een manier om een logo transparant te maken.
ben in het bezit van een engelse photo schop elements 7.0 en een nederlandese corel paint shop pro photo x2.
snap hier dus helemaal niks van.

ik wil namelijk dit logo http://cid-3230b760af37c7f9.skydrive.live.com/self.aspx/foto/nieuw%20logo.jpg transparant maken.

hoop dat iemand me hier snel bij kan helpen en mij kan duidelijk maken hoe dit moet.
sorry als niet alles duidelijk of goed is dit is namelijk mijn 1ste vraag.

Alvast heel erg bedankt.
Bart
 
Laatst bewerkt:
ant:re

Je snapt dat jpg niet trasparent kan? Gebruik het type PNG of Gif

Ik heb het programma dat jij hebt dan niet, maar ik raad je aan photoshop te proberbe. Waarscheinlijk stukke makkelijker!

Je logo transparent zit in de bijlage, als je photoshop hebt zul je zien dat het heel gemakkelijk is.

Groetjes,
rowan.
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    28,1 KB · Weergaven: 78
dankjewel

hoi killer4all2

dankje wel voor de hulp met deze.
maar ik begrijp eigenlijk nog niet hoe het moet.
dat het niet ging met jpg dat was me echter wel al duidelijk.
dat je dan de achtergrond moet selecteren met de toverstok of hoe het heet.
dat lukt ook wel maar dan weet ik niet wat ik moet doen
meschien wil je me wel even helpen met de uitleg daarvan.

groetjes
bartjasss
 
Als een een plaatje transparant wil laten maken dan dubbelklik ik altijd op de eerste layer die je krijgt bij een nieuw document en klik ik ok. Als je dan een nieuwe layer aanmaakt delete je de eerste layer en hou je de lege layer. Als je dan daarop je plaatje maakt en dingen uitgumt, knipt of wat je ook wil en je slaat hem op als een png/gif dan word je plaatje transparant.

Ik kan nu geen plaatjes (screenshots) laten zien, want ik zit op school momenteel. Maar als je hulp nodig hebt kun je mij adden op msn rowanj4life[at]hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan