Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Bebop

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Berichten
75
Hallo. Gebruikte de Photoshop naar alle tevredenheid.
Heb de browsers, explorer en netscape 4.8.
Gebruik netscape om met de composer websites te maken.
Probleem is nu het volgende.
Sinds kort verschijnt er als ik de shop open, de mededeling, heeft een schermresolutie nodig van 800x600. Eerst wordt het beeld zwart, dan wordt alles groter, dan volgt bij openen de waarschuwing. Ga ik naar de shop, eigenschappen, dan staan de instellingen alsvolgt. Windows 2000 (Heb XP was nooit een probleem). Beeldschermresolutie
640x 480, is niet te veranderen. Kleuren 256. Via het configuratiescherm het beeldscherm aanpassen helpt niet. De ellende is namelijk, ook pas sinds kort, dat ook al staat
netscape uit netscape onmiddellijk opstart.
Op zichzelf geen probleem indien ik kans zou zien om de beeldschermresolutie aan te passen.
Wie weet een oplossing ?
Heb nog een andere versie geinstalleerd, maar doet het eender en heeft dezelde naam en instellingen. Via het configuratiescherm op 800x 600 zetten maakt niets uit.
Dit gebeurd met explorer. Via zoeken kom ik tegen de 3SE en 3.2SE
Had de 3.2SE installatie blijkbaar niet goed afgewerkt. Nogmaals gedaan. Alle foto's werden eveneens opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft helaas het zelfde.
Groeten, Hans..
 
Laatst bewerkt:
Wat staat er bij compatibiliteit? photoshop exe > rechtsklik > eigenschappen > Tab: compatibiliteit.
 
Adobe Photoshop 3.2

Hallo,
Windows 2000. Daar werkte het altijd mee. Met Windows 95 of 98, zelfde resultaat)
PC is XP 3

236 kleuren.
Beeldschermresolutie van 640x 480 (Uit of aangevingt maakt niet uit)
Is niet aan te passen.
Geen visuele thema's. (Niet aangevingt, wel of niet maakt niet uit).

Geen geavanceerde tekstservices voor dit prgramma. (Wel of niet aangevint maakt niet uit)

Had, kan ik mij herhinneren er eerder een netscapeversie 4.71 op staan.
Weet die echter nergens werkbaar meer te vinden.

Groeten, Hans.
 
Dit heb ik van de adobe site:
Systeemvereisten
• Intel® Pentium® II-processor of een sneller model
• Microsoft® Windows® Millennium Edition, Windows 2000, of Windows XP
• 128 MB RAM (256 MB aanbevolen)
• 50 MB vrije ruimte op de vaste schijf
• Microsoft Internet Explorer 5.0.1 (met Service Pack 2), 5.5 of 6.0 (geüpdatet met de beschikbare service packs)
• Kleurenmonitor die duizenden kleuren kan weergeven met een resolutie van 800 x 600
• CD-ROM-station
• Microsoft DirectX 8.1- of 9.0-software
• QuickTime 6.3-software
• Adobe Reader® 6.0 voor de weergave van Adobe Portable Document Format (PDF)-diapresentaties

Er staat ook dat je een monitor met duizenden kleuren nodig hebt. Jij hebt 236 kleuren, zoals je beschrijft in je post.
Misschien dat dit een probleem maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan