[tsMuxer] MKV met subs omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Berichten
5.498
Ik heb nu een .mkv bestand met "ingebouwde" subs. Ik wil dit bestand graag omzetten naar een .m2ts bestand of Bluray dvd. Hiervoor wil ik tsMuxer gebruiken. Ik gebruik versie 1.10.6.

Ik laad het .mkv bestand in en er worden de volgende tracks gevonden:
- H.264 (video)
- AC3 (audio)
- DTS (audio)
- SRT dutch (subs)
- SRT eng (subs)

Ik heb ze alle 5 aangevinkt en bij output heb ik "m2ts muxing" of "Blu-ray disk" aangevinkt (beide geprobeerd).

Als ik het .m2ts bestand daarna op de PS3 wil afspelen, heb ik geen ondertitels (deze zitten wel in de .mkv).

Heeft iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat ik de ondertitels te zien krijg op mijn ps3? Ik word hier een beetje moedeloos van.
Op internet worden deze zelfde stappen ook uitgelegd en daar werkt alles perfect (maar bij mij natuurlijk weer niet).


Edit: ik heb dit met meerdere .mkv bestanden geprobeerd, nergens komen er subs bij. Ook heb ik GOTSent geprobeerd, maar daar lukte het ook niet bij.
 
Laatst bewerkt:
Het is inmiddels gelukt (via een ander forum).

Dit is de werkwijze (voor de mensen met hetzelfde probleem):
- MKV muxen met mkv2vob (ervoor zorgen dat bij de instellingen "transcode" of "never" staat
- Output type instellen op "AVCHD - USB" (je hoeft niets met filesplitting te doen)
- Output file extension op "automatic"
- Vervolgens het bestand muxen (add file).

Daarna kan je de gemaakt AVCHD map naar je externe schijf/usb-stick (FAT32 geformatteerd) kopieren.
Let wel: je moet de complete AVCHD map kopieren (dus dat écht AVCHD op je schijf/stick staat).

Vervolgens plug je de schijf/stick in je PS3 en je kunt genieten van je film!
 
Leest die PS3 dan geen mkv bestanden, dat is toch veel makkelijker en beter.
 
Leest die PS3 dan geen mkv bestanden, dat is toch veel makkelijker en beter.

Nopz, die leest 'ie niet. Streamen lukt wel, maar als ik dan met subs wil, begint de boel erg te haperen.
Daarnaast kijk ik een film het liefst vanaf de PS3 (of een externe schijf/stick) en op deze manier is dat perfect mogelijk :)
 
Had ook problemen met steamen op de ps3 (ps3 media server).
maar heb vandaag 1000mbit netwerkkaartje gehaald en die in pc gestoken....
stream nu full hd perfect (ook files die extreem groot zijn...)

eindelijk want mijn router had toch wel eens happeringen en fullhd was bijna niet mogelijk...

nu draai ik alles perfect maakt nie uit wat zolang je maar goeie codecs instaleert...

owja internet heb ik dus gebriged in window 7...

greeetz grasshopper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan