MS Exchange 2003 e-mail bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0132

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
19
Goedemorgen allen,

Momenteel heb ik exchange 2003 (op een Win 2003 server) draaien. Om enkele data, met name e-mailberichten veilig te stellen wil ik een backup maken.

Graag hoor ik van jullie hoe ik het beste een backup kan maken van alle e-mails (incl. de mappenstructuur welke is aangemaakt binnen outlook). Ik zoek dan naar een oplossing waarbij ook het terugzetten van de backup goed zal verlopen.

Ik hoor graag van jullie.
 
Ik ben niet 100% zeker maar volgens mij kan dat ook gewoon met outlook express backup factory.

Is een free trial van te downloaden.
 
Hoi,

hartelijk dank voor je reactie.

Ik begrijp eruit dat ik daarvoor extra software (trial) dien te downloaden. Ik vraag mij af als je deze vanaf outlook uitvoert of hij dan niet alleen de huidige gebruiker mappen backuped.

Ik denk dat de e-mailberichten toch ergens op de server staan. Ik zoek dan ook naar een oplossing om die map te backuppen, waarmee voor alle gebruikers direct een backup is gemaakt.

Hopende op een spoedige oplossing..
 
Hij zal inderdaad alleen de accounts doen op de computer waarop je het uit voert.

Is er geen mogelijkheid om hem vanaf de server te backuppen? Of zit er in outlook zelf geen optie om te backuppen of exporteren o.i.d?
 
In Outlook heb je de archievering optie, het archief kun je dan veilig bewaren of zelfs nog koppelen in Outlook. Lijkt me sterk dat als je met Exchange werkt je de client pc's met Outlook Express de mail binnen laat halen. Weet niet eens of Outlook Express Exchange wel ondersteund.
 
Bovengenoemd programma heeft alleen die naam maar is geschikt voor meerdere mail clients dus niet alleen outlook express.

Maar hij heeft er in dit geval niets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan